فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری اعضای باند جعل اسناد قضائی در این شهرستان خبر داد که بالغ بر 2 ميليارد و 300 ميليون ريال كلاهبرداري کرده‌اند.
کد خبر: ۷۷۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 17 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ اسماعیل زراعتیان در توضیح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی از فعالیت یک باند جاعل اسناد قضائی و صدور دستور رفع توقیف خودروهای لوکس مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: کارآگاهان پلیس با رصد اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند 3 نفر از عاملان اصلی اين باند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند .

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: این باند جاعل 3 نفره با درج آگهی رفع توقیف خودرو در فضای مجازی، رانندگان را شناسایی و با اخذ مبالغی اقدام به جعل حکم رفع توقیف خودرو می کردند .

زراعتیان با اشاره به اینکه در بازرسی از منازل جاعلان، ادوات جرم شامل کامپیوتر، پرینتر، مهرهای جعلی، اوراق قضائی جعل شده و... کشف شده است، خاطر نشان كرد: این باند در شهرستان‌های مرودشت، کازرون، شیراز و جهرم اقدام به جعل اوراق می‌کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: جاعلان بیش از 23 فقره حکم رفع توقیف جعلی خودروهایی مثل تویوتا هایلوکس، بی ام و، لندکروز، لیفان، هیوندا، ساناتا، بنز و ... را جعل کرده و برای آزادسازی آن‌ها مبلغی بالغ بر 2 ميليارد و 300 ميليون ريال از صاحبان خودروها دریافت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار