کمبود دستگاه آبسردکن در نقاط مختلف شهری از نیازهای دیرینه مسافران و شهروندان مهرانی بوده است که شهرداری در این خصوص اقدام به جانمایی آبسرد کن کرد.
کد خبر: ۷۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 16 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، شهرستان مهران در طول سال همواره میزبان تعداد بی شماری مسافر، زائر و کاروان های راهیان نور است که از اقصی نقاط کشور به این منطقه سرازیر می شوند و گرمای هوا نیاز به تعبیه آبسرد کن را در این شهر مرزی ضروری ساخته است.
گاهی تعداد زائران و مسافران در این شهر مرزی به هزاران و در پاره ای از ایام به میلیون ها نفرنیز می رسد و حال و هوایی خاص به این شهر می دهد.
بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در مهران، گذر از این شهر برای حضور در مرز و تردد به عتبات عالیات این منطقه از جمله مهم ترین اهداف مسافران و گردشگران است.
در این میان با آغاز فصل گرما همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم و مسافران نبود آبسردکن در گوشه و کنار این شهر است تا بتوانند جانی تازه و لب های عطش خورده شان را سیراب کنند.
این شهر سال هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و با تعبیه چندین دستگاه آبسردکن در مناطق مختلف، کمبود در این زمینه در حال مرتفع شدن است.
با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و مسافران این شهر، خوشبختانه شهردار مهران تمهیدات مطلوبی در این زمینه اندیشیده است که این مشکل دیرینه رفته رفته برطرف شود.
یکی از شهروندان مهرانی با بیان اینکه تعداد آبسردکن ها در گذشته کافی نبود اظهار کرد: با توجه به گرمای 50 و 60 درجه ای هوا، نیاز بود که مسئولان برای استقرار چندین دستگاه آبسردکن در نقاط مختلف شهری اقدامات مطلوب تری ارائه دهند.
فلاح میری افزود: این وضعیت به ویژه در هنگام ورود مسافران و میهمانان به این شهر نمود بیشتری پیدا می کند.
وی اظهار کرد: شهرداری مهران اقدامات بسیار مطلوبی برای رفع مشکلات ریز و درشت شهر اندیشیده است که امسال با تعبیه آبسرد کن به نیاز مسافران و شهروندان پاسخ داده است.
میری گفت: با همکاری مسئولان این مشکلات ریز در شهر برطرف شود موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان فراهم خواهد آمد.
یکی از مسافرانی که به شهر مهران مسافرت کرده نیز از وضعیت کمبود آبسردکن در سالهای گذشته در این شهر اظهار گلایه مندی کرد و گفت: در فصل تابستان طی سالهای گذشته که به این شهر مسافرت نمودم با این مشکل مواجه می شوم و به ناچار مجبور به خرید چند بطری آب معدنی می شویم در صورتی که نصب حداقل یک دستگاه آبسردکن در سطح شهر ضروری بوده است.
میلاد سبزواری افزود: بسیاری از مسافرانی نیز که در این شهر تردد می کنند با استفاده از آبسردکن مغازه ها و بانک ها رفع تشنگی می کنند.
شهردار مهران در گفت و گو با ایرنا از تعبیه و جانمایی پنج دستگاه آبسردکن در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: امیدواریم با این اقدام بسیاری از مشکلات شهروندان در فصل گرما و تابستان برطرف شود.
مصدق طاهری افزود: همه تلاش ما برای رفع مشکلات شهر و شهروندان و به تعالی رساندن شهر مهران است که خوشبختانه به همت مسئولان شهری و اعضای شورای این شهر در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.
وی در خصوص افزایش تعداد آبسردکن های سطح شهر نیز گفت: با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال تعداد پنج دستگاه آبسرد در مناطق مختلف شهر نصب و راه اندازی شد.
شهردار مهران اظهار امیدواری کرد با اقدامات رفاهی بیشتر برای شهروندان و مسافران در آینده کم و کاستی های شهر را برای همیشه از چهره این شهر زدود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار