کد خبر: ۷۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 16 August 2015
سردار چناريان با اعلام خبر دستگيري سه نفر از متهمان حادثه اسيد پاشي شهرستان کهنوج، انگيزه اين افراد را تلافي جويي شخصي به انگيزه دفاع از ناموس عنوان کرد.
وي گفت : قرباني اصلي اين حادثه فردي از اهالي استان خراسان رضوي است که به علت  ورشکستگي به استان کرمان و شهرستان کهنوج مهاجرت کرده و با راه اندازي فروشگاه لوازم يدکي توانست به کسب و کار خود رونق دهد و چند کارمند از جمله يک خانم را در فروشگاه خود به کار گيرد.
فرمانده انتظامي استان کرمان با اشاره به وضع فرهنگي حاکم بر شهرهاي جنوبي استان کرمان افزود : به کار گيري کارمند خانم در اين فروشگاه که با فضاي اجتماعي کهنوج همخواني زيادي ندارد باعث ايجاد ظن و گمانهايي بين بستگان کارمند مذکور شد و آنها چهارشنبه شب گذشته در اقدامي انتقام گيرانه به صورت صاحب مغازه و يکي از شاگردانش که مرد جواني است در هنگام ترک فروشگاه اسيد پاشيدند.
سردار چناريان افزود : پس از اين ماجرا، پليس در کمتر از يک ساعت يکي از متهمان را دستگير کرد و سپس دو نفر ديگر نيز که در اين جرم شراکت داشتند، شناسايي و دستگير شدند.
وي گفت : دو مصدوم اين حادثه هم اکنون در بيمارستان شفا شهرستان کرمان در حال مداوا هستند و وضع عمومي آنان خوب ارزيابي شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار