امام جمعه اراک:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه قاطع و جدی تمام قوا در کشور با فساد ضروری بوده و این مهم، تداوم راه عاشورا و امام حسین (ع) است
کد خبر: ۷۷۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 30 August 2019

مبارزه قاطع و جدی تمام قوا در کشور با فساد ضروری است

 

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه شهر اراک، با اشاره به اینکه نظام اسلامی در برابر هرگونه فساد داخلی و خارجی می‌ایستد، اظهار داشت: امروز در کشور لازم است که تمام قوا و دستگاه‌های مختلف، برای مقابله با هرگونه فساد گام‌های جدی و اثرگذار بردارند و مصداق امر به معروف و نهی از منکر که امام حسین (ع) به خاطر آن قیام کرد را پیاده سازی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این زمینه، هم دولت و هم قوه قضائیه و مجلس وظایف و تکالیفی برعهده دارند که بایستی به انجام برسانند و از بروز فساد و فراهم شدن بستر آن جلوگیری کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: در حوزه اقتصادی کار‌های اثرگذار به منظور حل مشکلات از سوی مسئولان بایستی انجام پذیرد و نمونه آن، رسیدگی جدی به وضعیت صنایعی است که به دلایلی از جمله خصوصی سازی و... دچار مشکل شده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی نیز شاهد وجود چنین مشکلاتی در برخی از صنایع بزرگ این استان هستیم که باید تصمیم اصولی برای رفع مشکل آن‌ها گرفته شود.

وی تصریح کرد: امروز کشور در همه حوزه‌ها به خصوص اقتصاد و تولید، نیاز دارد که همچون شهیدان والامقام و خدمت گزاری مانند رجایی و باهنر عمل شود و در حقیقت مسئولان و دولتمردان از این شخصیت‌های بزرگ الگوگیری کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مسئولیت و دین بزرگی از سوی شهدا با تقدیم خونشان برای انقلاب، برعهده همه ما قرار گرفته و امروز که دشمن نبرد اقتصادی علیه کشور به راه انداخته، باید با اتحاد و استحکام، توطئه دشمن را خنثی کنیم تا ادامه دهنده راستین راه شهدا باشیم.

دری نجف آبادی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی باید حمایت ویژه در تولید داخلی و خوداتکایی در دستور کار قرار گیرد و بتوانیم علاوه بر رفع نیاز کشور و جلوگیری از واردات، صادرات را نیز رونق ببخشیم و در این زمینه از فناوری و پژوهش و دانش روز بهره بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پدافند هوایی عنوان کرد: اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران امروز بر هیچکس پوشیده نیست و دشمنان هم به این موضوع واقف هستند و همانطور که به دشمن نشان داده ایم، اقدامات آن‌ها را کاملا رصد می‌کنیم.

امام جمعه اراک یادآور شد: با تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود کشور و اقدامات اصولی برای رفع مسائل اقتصادی و رونق بخشی به تولید و صادرات، می‌توان مشکلات را به نحو مطلوب ساماندهی و برطرف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار