مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: روزانه بین 200 تا 300 نفر روی پروژه ورزشگاه نقش جهان کار می‌کنند که امیدواریم این پروژه تا پایان سال افتتاح گردد.
کد خبر: ۷۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان ضمن تبریک حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: انسان هر بار که سر به سجده می‌گذارد باید به این نکته توجه داشته باشد که به غیر از خدا به هیچ کسی نباید سجده کند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان همیشه در همه عرصه‌ها حماسه‌آفرین بوده‌اند به ویژگی مردم اصفهان اشاره‌ کرد و اذعان‌ داشت: دیدید که مردم اصفهان از اقشار مختلف با چه ذوق و شوقی در این مراسم شرکت کردند و همچون گذشته حماسه آفریدند.

سلطان‌حسینی در ادامه با اشاره به جوانمردی‌های جهان پهلوان تختی تأکید کرد: خداوند به هر کسی که بخواهد عزت می‌دهد و جهان پهلوان تختی نیز از جمله انسان‌هایی بود که این توفیق را داشت که پروردگار به او چنان عزتی دهد که بتواند همه جا قهرمان باشد.

وی خطاب به دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکر باشید که خداوند به شما توفیق داده تا یک عمل واجب را گسترش دهید و قطعاً شما وظیفه سنگینی بر دوش دارید.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ارزیابی رتبه ورزشی استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها گفت: حدود دو سال پیش ورزش استان اصفهان از میان 8 استان رتبه هفتم را داشت که خوشبختانه از سال 93 این رتبه از دیدگاه ارزیابی وزارت ورزش و جوانان با کسب 14 هزار امتیاز به رتبه نخست در کشور مبدل انتخاب گردید.

وی با تأکید بر کاستی‌های بودجه در ابتدای مدیریت خود در این سازمان خاطر نشان کرد: از زمانی که مسئولیت اداره سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان را بر عهده گرفتیم هیچ اداره‌ای وضعیت بد بودجه‌ای این‌چنین نداشت؛ چرا که از همان ابتدا به علت 20 میلیارد بدهی برای پروژه نقش جهان حساب‌ها مسدود بود و احکامی بالغ بر 60 تا 70 میلیارد دیگر نیز پشت آن بدهی‌ها بود.

سلطان‌حسینی با اعلام اینکه بودجه عمرانی این سازمان سالانه بین 5 تا 6 میلیارد است، تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های مالی زیادی که در طول 14 ماهه کاری داشته‌ایم و هیچ اداره کلی در کشور این محدودیت‌ها را نداشت ولی همکاران در این سازمان سختی‌ها و ملالت‌ها کشیدند تا بتوانند با این شرایط در بهبود وضعیت ورزش استان تلاش کنند.

وی با اشاره به پروژه استادیوم ورزشی نقش جهان گفت: خوشبختانه با وجود بسیاری از مشکلات در این پروژه توانستیم به روند آن سرعت بخشیم و آن را به جایی برسانیم که اکنون با سرعت به کار خود ادامه دهد به شکلی که روزانه بین 200 تا 300 نفر روی این پروژه کار می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال افتتاح گردد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیشرفت پروژه‌های ورزشی استان اصفهان افزود: در برخی از پروژه‌ها به خصوص پروژه ورزشگاه نقش جهان از بازه زمانی جلوتر هستیم که امیدواریم امسال بتوانیم بیش از 5 پروژه را در استان افتتاح کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار