مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: جشن مردمی تجلیل از آزادگان ایلامی با حضور مسئولان استانی و مردم فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 17 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، سلمان رستمیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام در زمان هشت سال دفاع مقدس از خود رشادت‌های خوبی را نشان دادند.

وی با بیان اینکه در استان ایلام 333 آزاده سرفراز وجود دارد، افزود: آزادگان دوران بسیار سختی را در اردوگاه‌های عراقی تجربه کرده‌اند و باید مورد تکریم قرار بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به پایمردی و مقاومت آزادگان، تصریح کرد: آزادگان با مقاومت و پایمردی و از خودگذشتگی که داشتند به عنوان فرزندان ملت در زندان‌های رژیم بعثی، عزت جمهوری اسلامی را نشان دادند.

وی گفت: مبارزه با تفکرات اشتباه علیه نظام جمهوری اسلامی همراه با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌هایی که در اردوگاه‌های بعثی وجود داشتن آزادگان را به اسوه‌های صبر تبدیل کرده است.

رستمیان با بیان اینکه همزمان با این روز در 26 مرداد ماه برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به منظور ترویج و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در سطح استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه جوانان به برنامه‌های مختلف حوزه‌های ایثار و دفاع مقدس، افزود: باید برنامه‌های ویژه‌ای برای انس و آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی اجرا شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار