کد خبر: ۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 17 August 2015
نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی امروز در آستانه جلسه علنی شورای اسلامی شهر و طرح سوال از شهردار نامه ای را خطاب به شهردار به دفتر پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ارسال نمود که که در ادامه می خوانیم:

برادر گرامی دکتر ثابت قدم شهردار محترم کلانشهر رشت

سلام علیکم

بی‌تردید، رشت به عنوان اولین دروازه‌ی اروپا به ایران و به عنوان یکی از فرهنگی‌ترین شهرهای ایران و همچنین شهروندان شریف این کلانشهر، استحقاق بهترین‌هایی را دارند که متاسفانه پیش از این مورد بی‌توجهی قرارگرفته وشایسته است که اراده‌ی عملی تربرای آبادانی شهر وجود داشته باشد.

کلانشهر رشت در سال‌های گذشته بیش از هر چیز از عدم ثبات مدیریتی لطمه دیده و مردم شریف این شهر از مجادلات غیرضروری و سیاسی دل‌ خوشی ندارند. برای رسیدن به هدف، ثبات مدیریتی از الزاماتی است که ان‌شاءالله شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر رشت، به آن توجه وافر دارند.

نیک می‌دانیم سیمای شهر رشت به هیچ‌وجه برازنده‌ی قدمت، فرهنگ و شخصیت این شهر و شهروندان شریفش نیست.

اگرچه بی‌توجهی مسوولان کشور به گیلان به بهانه‌ی سرسبزی، رشت را هم از این آسیب در امان نگه نداشته، اما نداشتن برنامه‌ی مدون کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت، تاثیر نامطلوبی بر شهر داشته است. اکنون که تخصص و تعهد در کنار هم در شهردار جوان و بومی گیلان وجود دارد و از سویی نیروهای متعهدی در شورای شهر گرد آمده‌اند،‌ می‌توان و باید از تمام فرصت‌ها برای جبران عقب‌ماندگی‌ها استفاده کرد.

 اینجانب به عنوان یکی از نمایندگان مردم شریف رشت در مجلس نهم، ضمن عرض خسته‌ نباشید و تشکر بابت زحمات مدیریت و مجموعه توانمند شهرداری و شورای شهر، آماده همکاری برای جذب بودجه و همفکری و هم‌یاری هستم.

در همین راستا و در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با آقای دکتر علی لاریجانی، رییس محترم مجلس شورای اسلامی که از میان نمایندگان مجلس شهرستان رشت، تنها اینجانب حضور داشتم، ایشان نسبت به وضعیت آلودگی رودخانه‌هاوبرخی مسایل مهم ازجمله حل مشکلات دستفروشان و... ابراز نگرانی کردند و به کمک در حل این مشکلات تمایل نشان دادند.

طرح موضوع مشکلات شهر رشت از سوی دکتر لاریجانی در حضور اعضاء مجمع نمایندگان یک استان، اتفاق کم‌نظیری است که نشان‌دهنده‌ی علاقه‌مندی ایشان به شهر رشت است. مقتضی است از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

 با توجه به مشکلات بزرگ‌ شهری نظیر آلودگی رودخانه‌های کلانشهر رشت،بافت های فرسوده ،حل مشکلات ترافیکی ،مشکلات دستفروشان ، مشکلات آسفالت ومباحت زیست محیطی سراوان و جذب توریسم و سرمایه گذاری ... و باتوجه به پیگیریهای چندماهه اینجانب که طی نشست همکاری وهم اندیشی سه نماینده شهرستان رشت باعزیزان محترم شوراوشهردار انجام شده  ، اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف رشت در مجلس، برای حل مشکلات کلان‌شهر رشت همچون گذشته اعلام آمادگی می‌کنم. امید است در کنار یکدیگر و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، رشت را به جایگاهی که شایسته مردم این شهر است برسانیم، ان‌شاء‌الله.

دکتر حسن تامینی / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار