چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت در شیراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۸۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 25 September 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شهرک گلستان آغاز به کار کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: ١١٤ شرکت کننده در حوزه نفت و گاز و ١٠٨ شرکت کننده در حوزه تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشته اند.
موسوی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و فناوری در این دو صنعت است، افزود: تولید کنندگان دستاورد‌های خود را در زمینه صنایع و تجهیزات اکتشافات، صنایع برودتی، سازنده‌های عایق و نسوز صنایع مواد شیمیایی، تجهیزات حفاری، تجهیزات سرچاهی و شیرآلات در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین تجهیزات پزشکی، انواع یونیت‌های دندانپزشکی و مامایی، انواع پروتز‌ها و کالا‌های پزشکی در این نمایشگاه ارائه کرده اند.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا شنبه ٦ مهر برپاست، گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی در زمینه فناوری‌های نوین، امنیت سایبری در صنعت نفت، پنل تخصصی HSE و کاربرد تجهیزات در صنایع بالا دستی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار