حزب وحدت و همکاری ملی در استان کرمانشاه همایش تجلیل از خادمان ملت را برگزار کرد.
کد خبر: ۷۸۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 30 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه همایش تجلیل از خادمان ملت به همت حزب وحدت و همکاری ملی در استان کرمانشاه در دانشکده فرهنگ وهنر کرمانشاه برگزار شد.

این همایش با حضور نمایندگان مجس، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان، روحانیان، فعالان سیاسی و جمع زیادی از جوانان و اصحاب رسانه انجام پذیرفت.
در این همایش مسعود پیرنداخ دبیر حزب به سخنرانی در مورد فضیلت خدمت به مردم و لزوم تلاش و همگرایی هرچه بیشتر برای توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه تاکید کرد.

در این همایش دو تن از نمایندگان مجلس و سیدپیمان موسوی اجاق عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان نکاتی در مورد جوان گرایی در بدنه اجرایی کشور تایید کرد و گفت: در جلسات مختلف با حضور مسئولان ارشد استان و کشور این مطالبه را دنبال می‌کنیم.

همایش یاد شده با تجلیل از ده‌ها تن از مسئولان، فعالان سیاسی و اصحاب رسانه به عنوان خادمان ملت ادامه یافت و در پایان تعدادی از حاضران به طرح پرسش‌ها و مطالبه گری از نمایندگان مجلس پرداختند.

این مراسم به صورتی متفاوتی از برنامه‌های مرسوم که فقط سخنرانان حق صحبت دارند برگزار شد، چرا که در این مراسم حال و هوای مطالبع گری و کنار گذاشتن تعارف به خوبی مشخص بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار