افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره تور بین ‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان امروز ظهر با حضور تیم‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 01 October 2019

به گزارش تابناک تبریز، افتتاحیه سی‌وچهارمین دوره تور بین ‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان امروز ظهر ساعت ۱۶ در محل عمارت پارک ائلگولی تبریز برگزار شد.

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، در افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که توانستیم پایدارترین رویداد ورزشی کشور را زنده نگهداریم و روز به روز آن را ارتقا دهیم.
وی افزود: همیشه تبریز میزبان بسیار خوبی برای تمامی تورنمنتهای بین‌المللی بوده و مطمئنا امسال نیز بسیار خوب می‌تواند میزبانی کند.
بهتاج در پایان بیان کرد: امسال می‌خواهیم در راستای نشان دادن امنیت و صلاح دوستی ایران و در راستای ارتقای گردشگری بسیار مفید باشیم.
همچنین علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان آذربایجان‌شرقی در در این مراسم اظهار کرد: تبریز همیشه شهر اولین‌ها بوده و همه اولین‌های کشور در این شهر رخ داده است.
وی ادامه داد: این تورنمنت بهانه‌ای است تا ما بتوانیم توانایی‌ها و زیبایی‌های استان‌هایمان را برای جهان به نمایش بگذاریم.
راستگو گفت: در این تورنمنت همه ورزشکاران با فرهنگ مردم ایران و زیبایی‌های منطقه آذربایجان آشنا می‌شوند و مطمئنا سازمانهای مردم نهاد از این عزیزان استقبال بسیار زیبایی می‌کنند.
او تاکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های این تور نشان دهنده وجود امنیتی است که در هیچ یک از کشورهای همسایه وجود ندارد.
راستگو بیان کرد: من به عنوان یک مسئول دولتی، از بابت کمبودهای احتمالی در بحث میزبانی، صمیمانه از همه تیمهای حاضر دلجویی می کنم.
وی در پایان گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمامی همکارانش، فرمانداران استان‌ها، نیروی انتظامی، نیروهای امدادی و خدماتی و صدا و سیمای استان که تمامی مراحل تور را به صورت زنده پخش می‌کنند دارم که در برگزاری این تور بسیار زحمت کشیدند.
در پایان همه تیم‌ها روی سند رفته و معرفی شدند و اسامی رکابزنان تمامی تیم‌ها اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار