فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت: وظیفه امنیت مرز با ارتش است و ما این بحث را در اولویت کاری خود قرار داده و تدابیری اندیشیده ایم.
کد خبر: ۷۸۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 02 October 2019

تامین امنیت مرز در اولویت قرارگاه است

امیر فرهاد آریانفر امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وظیفه امنیت مرز با ارتش است، این بحث را در اولویت کاری خود قرار داده و تدابیری از جمله: آماده سازی یگان پهبادی، استقرار دوربین هایی با 15 کیلومتر برد جهت پایش منطقه، بالگردها و هلی کوپترهایی در مرز اندیشیده ایم.

وی با اشاره به اینکه، تصاویر دوربین ها به ستاد اربعین ارتش ارسال می شود، عنوان کرد: یک بالن برای پایش پایانه و حرکت زوار در مرز مستقرخواهیم کرد.

آریانفر گفت: حدود 30 پارکینگ سواری و یک پارکینگ برای اتوبوس در مسیر و در ابتدای نصرآباد (بلوار خسروی) در نظر گرفتیم، که از امنیت بالا برخوردار است.

به گفته این مسئول: در سه نقطه؛ پایانه مرز خسروی، نصرآباد و هم در پارکینگ موکب دائر کرده ایم، بعلاوه یک بیمارستان صحرایی مجهز در پایانه مرز خسروی مستقر کرده ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب گفت: یک آشپرخانه در قصرشیرین که به عنوان مبنای پخت غذای زوار تعیین شده، و اعلام آمادگی کرد که، اگر شب زوار قصد ماندن در خسروی داشتند، پادگان ابوذر را برای اسکان آماده کرده ایم.

آریانفر در پایان بیان داشت: بسته های فرهنگی تقدیم زوار می شود و فعالیت قرارگاه از 13 مهر شروع و تا 30 مهر ادامه دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار