سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: تبلیغات اسلامی تویسرکان در دهه کرامت ۴۵ برنامه فرهنگی، قرآنی، مذهبی و اجتماعی اجرا می‌کند.
کد خبر: ۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 18 August 2015
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: تبلیغات اسلامی تویسرکان در دهه کرامت ۴۵ برنامه فرهنگی، قرآنی، مذهبی و اجتماعی اجرا می‌کند.

به گزارش تسنیم؛علی کاروند اظهار داشت: این دهه مبارک فرصت بسیار خوبی جهت تبیین ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه معصومه(س) و ابعاد سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، عرفانی، فرهنگی و عاطفی برادر گرامیشان ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

وی افزود: برگزاری سلسله همایش‌های کرامت و گفتمان‌های دینی در مساجد، هیئات مذهبی، بقاع متبرکه، پایگاه‌های بسیج و محافل مذهبی در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه بخش‌های مرکزی و قلقلرود، اعزام مبلغ، برگزاری مسابقه زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در پایگاه‌های بوستان‌های معرفت، سفیران امید،کلاس های قرآنی، طرح ۱۴۴۹ با محوریت دهه کرامت از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی با همکاری دفاتر ائمه جمعه، شورای فرهنگی محلات و کانون مداحان و شعرای آیینی است که در این دهه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ هیئت مذهبی، مسجد، حسینیه و اقشار تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان، بیان کرد: اعزام مبلغان دینی در این ایام به مناطق تحت پوشش طرح فرق و مذاهب پیش‌بینی شده که گفتمان‌ها و سخنرانی‌ها را در منطقه خرم رود و روستاهای مذکور مدیریت خواهند کرد.

کاروند عنوان کرد: برای ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، برنامه‌های هیئات مذهبی بانوان نیز متناسب با موضوع از جمله برپایی مراسم‌های دعا و زیارت در بخش‌های مرکزی و قلقلرود روستاهای تابعه پیش‌بینی شده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: اعزام مبلغ و مبلغه با هدف تبیین معارف اسلامی و ارزش‌های دینی در دهه کرامت، برگزاری محافل جشن و شادی در ۱۰۰ مسجد، هیئات مذهبی، موسسه قرآنی، تشکل‌های مردمی و کانون‌های فرهنگی مساجد شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و ۷ دهستان بخش‌های قلقلرود و مرکزی با بیش از ۱۰۰ روستای تابعه، سخنرانی ائمه جماعات، مولودی خوانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع)، دیدار با خانواده‌های بی‌بضاعت و تفقد از آنان از جمله برنامه‌های اجرایی است.

وی گفت: همچنین اجرای مسابقه غیرحضوری زندگانی امام رضا(ع)، محافل جشن شادی به مدت ۱۰ روز در هیئت فاطمیون تویسرکان، تبیین دهه کرامت به همت مبلغان طرح هجرت، مستقر و ائمه جماعات شهر و روستا، جشن تکلیف دختران فرسفجی، مسابقه زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) در مساجد و هیئات مذهبی از دیگر اقدامات در دهه کرامت است.

کاروند اظهار داشت: سخنرانی روحانیان شبکه تبلیغ پیرامون ابعاد فرهنگی، مذهبی، عاطفی، فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه معصومه(س) و اهدای هدایا به اسامی فاطمه، زهرا، معصومه و زکیه در محافل جشن دهه کرامت را علاوه بر برنامه هایی که در ۷۰ هیئت خواهران در ۳ شهر، ۲ بخش، ۷ دهستان و بیش از ۸۰ روستا در دهه کرامت برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار