مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) استان فارس مستقر در کربلا اعلام کرد که تا شامگاه 18 مهرماه این موکب به 14 هزار زائر حسینی خدمات اسکان ارائه داده است.
کد خبر: ۷۸۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 12 October 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مسعود راستی شنبه 20 مهر در جمع خبرنگاران در کربلا با بیان اینکه امسال جمعیت زائران اربعین بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است، از عموم خیران و عاشقان خاندان عصمت و طهارت خواست تا خادمان امام حسین(ع) را در این راه یاری رسانند.

وی با بیان اینکه امسال استقبال مردم از زیارت اربعین در سال جاری بسیار بیشتر از سال‌های قبل است، افزود: به دلیل جمعیت گسترده زائران اربعین، پذیرش موکب احمدبن موسی(ع) را زودتر از زمان‌های اعلام شده انجام دادیم به طوری که از 16 مهرماه تاکنون زائران اربعین در کربلای معلی در این موکب اسکان یافتند.

راستی، تعداد زائران پذیرش شده در موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی را تا شامگاه 18 مهرماه، قریب 14 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: علی‌رغم اینکه تا روز اربعین هنوز یک هفته باقی است، اما جمعیت زائران به حدی زیادی است که با تعداد زائران شب اربعین در سال‌های قبل برابری کرده و حتی بیشتر از آن زمان هم هست.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با تأکید بر اینکه تلاش ما بر این است که هر زائری که به موکب مراجعه کرده، آن را پذیرش کرده و به او خدمات ارائه دهیم، گفت: این مسئله موجب شده است تا بار مالی سنگینی به موکب اعمال شود به همین دلیل نیازمند کمک‌رسانی مردم در این زمینه هستیم.

راستی از تمام نیک‌اندیشان، خیران و مردم متدین و ولایتمدار استان فارس خواست تا خادمان خود را در موکب احمدبن موسی(ع) یاری داده و با کمک‌های مالی خود باعث شوند تا بتوان به تعداد زائران بیشتری خدمات ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار