معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس گفت :لازم است کارشناسان سوادآموزی پرونده‌های آموزشی سال قبل را تکمیل کنند و سامانه بسته شود تا برای استعلام مجدد با مشکل روبه‌رو نشوند.
کد خبر: ۷۸۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 14 October 2019

دکتر بهزاد نوروزی چگینی در جلسه سوادآموزی قطب غرب استان به میزبانی منطقه خشت و کمارج ، با اشاره به حجم ابلاغی به ادارات مختلف گفت: در تعیین حجم هر شهرستان یا منطقه عوامل و پارامترهای مختلفی مانند آمار بی‌سوادی بر اساس سرشماری سال95،تعداد جذب سال قبل،وضعیت قبولی و نیز ترک تحصیل سال قبل و ...مدنظر بوده است.

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به آمار بی‌سوادی در شهرستان‌های فراشبند،رستم،کوار،زرین دشت و قیرو کارزین گفت: حجم اختصاص‌یافته به این شهرها کمی بیشتر از سایر نقاط است و باید تلاش کرد با اجرای طرح شتاب بخشی ، در راستای کاستن از آمار و نرخ بی‌سوادی در این شهرها حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه آموزش‌دهندگان در چرخه کار در سوادآموزی گفت:تمام تلاش ما این است که حق‌الزحمه آموزش‌دهندگان را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنیم و در همین راستا پرداخت 35 درصد از حق‌الزحمه آموزش‌دهندگان سوادآموزی در سال 1397 شروع‌شده است .

نوروزی ضمن تأکید بر لزوم توجه بیش‌ازپیش به جذب و نگهداشت سوادآموز در سال 98 گفت: برای اینکه در روند جذب سوادآموز در سال جاری مشکلی پیش نیاید ،کارشناسان سوادآموزی باید پرونده‌های آموزشی و سایر موارد مربوط به سال 1397 را تکمیل نموده و سامانه را ببندند زیرا این کار ،روند جذب سوادآموز را تسریع می‌کند و از بروز اشکالات احتمالی جلوگیری می‌نماید.

هدایت دهقانی رئیس آموزش‌وپرورش منطقه خشت و کمارج نیز گزارشی از فعالیت‌ها و وضعیت سوادآموزی در این منطقه ارائه نمود و گفت: در سال 97 در سه دوره سوادآموزی ،تحکیم و انتقال حدود 350نفر جذب و مورد آموزش قرارگرفته‌اند و در سال جاری تلاشمان بر این است که این آمار را افزایش دهیم.

در این گردهمایی کارشناسان سوادآموزی ادارات آموزش‌وپرورش جره و بالاده،کازرون،کوهمره نودان،قائمیه،خشت و کمارج،ممسنی،رستم،ماهور میلاتی و فراشبند حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار