نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تصرف لانه جاسوسی آمریکا چهره واقعی این رژیم را به همه آشکار کرد و حرکت ظلم ستیزی انقلاب با تسخیر این لانه شتاب بیشتری گرفت و بت ابرقدرتی آمریکا را شکست.
کد خبر: ۷۹۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 24 October 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب حضرت آیت الله قاضی طباطبایی و یوم الله ۱۳آبان با اشاره به اینکه ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار و نقطه عطف ۳ رخداد مهم تاریخ معاصر است، گفت: این روز تاریخی، امسال و در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی یافته است.

امام جمعه تبریز افزود: این روز تاریخی، امسال و در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی یافته است و امیدواریم در ۱۳آبان امسال، خروش مردم انقلابی و دانش آموزان بر علیه استکبار جهانی تکرار شده و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر استان آذربایجان شرقی و ایران بلند شود.

وی گفت: در این روز ۳ واقعه مهم اتفاق افتاده است. در این روز امام خمینی(ره) تبعید شدند و دانش آموزان بیگناه توسط رژیم شاه به گلوله بسته شدند و همچنین در این روز لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد که اتفاق بزرگ و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به توطئه های دشمنان و تحرکات آمریکا گفت: اگر امروز تهدیدات دشمنان به مرحله عمل نمیرسد به دلیل عدم توانایی آنها در برابر اقتدار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در سایه تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دشمن توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی خاطرنشان کرد: اول آبان ۵۶ آیت الله شهید سید مصطفی خمینی به دست حزب بعث و ساواک ایران به شهادت رسید که با برگزاری مراسم های بزرگداشت و ترحیم آن شهید والامقام، جرقه انقلاب اسلامی ملت ایران زده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار