با اعلام گذشت تعدادی از اولیای دم؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: «با رضایت اولیای دم ۱۲ نفر محکوم به قصاص در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافته‌اند که از این تعداد چهار نفر آزاد و هشت نفر دیگر در صورت پرداخت دیه آزاد خواهند شد ».
کد خبر: ۷۹۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷ 29 October 2019

به گزارش تابناک کرمان، حسین سلامی در حاشیه‌ی بازدید از زندان جیرفت که به ملاقات مقامات قضایی با ۳۰۰ نفر از مددجویان زندان منتهی شد، اظهار کرد: «از ابتدای سال‌جاری ۵۷ جلسه‌ی صلح و سازش از سوی شورای حل اختلاف و کمیته‌ی صلح و سازش در زندان جیرفت برگزار شده که نتایج موثری در ایجاد صلح وسازش داشته است».
وی ادامه داد: «با توجه به محصور بودن زندانیان در محیط زندان و عدم دسترسی به خارج از زندان، قضات با حضور در محل زندان در دسترس زندانیان قرار گرفته و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنند و در همان محل دستورات قانونی لازم را صادر می‌کنند».
دادستان جیرفت گفت: «این نوع دیدارهای چهره‌به‌چهره با زندانیان موجب کاهش استرس و اضطراب روانی آن‌ها می‌شود».
وی افزود: ««با رضایت اولیای دم ۱۲ نفر محکوم به قصاص در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافته‌اند که از این تعداد چهار نفر آزاد و هشت نفر دیگر در صورت پرداخت دیه آزاد خواهند شد ».
سلامی اظهار کرد: «دستگاه قضایی و انجمن حمایت از زندانیان با همکاری سایر نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد تلاش دارد تا حدامکان به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند به‌ویژه امور معیشتی آن‌ها رسیدگی کند».

۱۲ محکوم به قصاص در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافتند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار