یادداشت مهمان
شهردار تبریز خیز بلندی برای احیای باغ شهر تبریز برداشته و از هیچ تلاشی برای ایجاد شریان های تنفسی در شهر دریغ ننموده است؛ وی در طول دو سال گذشته با احداث بیش از ۲۰ پارک در تبریز به ویژه درون محلات، تنفسی تازه به آن بخشیده است.
کد خبر: ۷۹۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 29 October 2019

به گزارش تابناک تبریز، شهردار تبریز خیز بلندی برای احیای باغ شهر تبریز برداشته و از هیچ تلاشی برای ایجاد شریان های تنفسی در شهر دریغ ننموده است؛ وی در طول دو سال گذشته با احداث بیش از ۲۰ پارک در تبریز به ویژه درون محلات، تنفسی تازه به آن بخشیده است.

پارک باغ شهر که قرار است جمعه این هفته افتتاح و در اختیار شهروندان قرار بگیرد از چندین لحاظ حائز اهمیت است.
اول اینکه محل این پارک ۱۳ هزارمتری تا سال گذشته کاربری مسکونی داشته و شهرداری در حرکتی ارزشمند با صرف هزینه چند ده میلیاردتومانی کاربری آن را به فضای سبز تغییر داده است.

دوم اینکه این پارک در هسته مرکزی و پرتردد شهر (مابین خطیب تا میدان جهاد/نصف راه جنب کوی اشکان) نیز واقع بوده و به لحاظ طراحی معماری ایرانی آن، فضایی آرام و دل انگیز در هیاهوی شلوغی شهر ایجاد می نماید.

شهین باهر اهتمام جدی برای احداث ۲۵ پارک دیگر برای امسال داشته که تعدادی بهره برداری شده و تعدادی دیگر نیز در آستانه بهره برداری قرار دارند؛ حال در پایان سال جاری پارک های احداثی این دوره از مدیریت شهری به ۴۰ منطقه تبریز می رسد و تداوم این روند در سال های آتی میتواند چند ده پارک و ریه تنفسی دیگر برای تبریز به ارمغان آورده و امیدها را برای احیای باغ شهر تبریز تقویت نماید.

یادداشت مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار