امام‌جمعه فیروزآباد گفت: با اشاره به گام دوم انقلاب بیان داشت: در گام دوم انقلاب مطمئناً آمریکا در حال از دست دادن قدرت جهانی خود در منطقه و جهان است و به امید خدا طولی نخواهد کشید که این غول مزاحم را به‌زانو درخواهیم آورد.
کد خبر: ۷۹۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 02 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی به ترکیه، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و درنهایت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اظهار داشت: جاسوس خانه آمریکا که تحت عنوان سفارت آمریکا در تهران مشغول فعالیت بود تا لحظه تصرف مردم جهان از دید یک سفارتخانه نگاه می‌کردند اما وقتی این جاسوس خانه به تصرف نیروهای انقلابی درآمد همه تصورات جهانیان به این نکته متوجه شد که آمریکایی‌ها از این مرکز به‌عنوان مرکز ستاد عملیاتی جاسوسی در منطقه و جهان استفاده می‌کرد.

وی افزود: در حین تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا در اوج قدرت منطقه و جهان بود و روی هیچ کشوری در منطقه حساب باز نمی‌کرد که ما در گام اول انقلاب با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان با تأثیرگذاری قدرت پوشالی آمریکا مواجه بودیم و توانستیم جنگ هشت‌ساله را پشت سر گذاشته و فتنه‌ها و آشوب‌های قبیله‌ای، حزبی و گروهک‌ها را خاموش‌کنیم که نتیجه آن را در منطقه و جهان مشاهده کردند.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: بدیهی است بیشترین ضربه‌ها را که ما توانستیم به آمریکا در منطقه و جهان فرود آوریم به‌واسطه اطلاعاتی بود که از جاسوس خانه آمریکا کسب کنیم.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: اما در چهل سال اول انقلاب با همه مشکلات، آمریکا نتوانست به صفوف به‌هم‌پیوسته انقلاب رخنه کند و ما مبارزه جدی خود را در همه زمینه‌ها شروع و قدرت پوشالی آمریکا را شکستیم.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب بیان داشت: در گام دوم انقلاب مطمئناً آمریکا در حال از دست دادن قدرت جهانی خود در منطقه و جهان است و به امید خدا طولی نخواهد کشید که این غول مزاحم را به‌زانو درخواهیم آورد.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به ۱۵ آبان مصادف با سالروز شهادت امام عسکری علیه‌السلام ابراز داشت: امام عسکری (ع) طولانی‌ترین زندانی در میان ائمه به‌حساب می‌آید که ۱۵ سال به‌صورت زندان و حذف خانگی در سامرا به سر بردند و عمر شریف آن حضرت ۲۸ سال بود که از سن ۱۳ سالگی همراه پدر بزرگوارشان به سامرا تبعید شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرگ ابوبکر بغدادی فرمانده ساختگی داعش تصریح کرد: ترامپ رسماً اعلام کرد که البغدادی را به هلاکت رسانده و این درسی است برای فریب‌خوردگان و کشورهای تحت حمایت آمریکا مانند عربستان که باید بدانند آمریکایی که خود به وجود آورنده ابوبکر بغدادی است و چندین سال میان مردم عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اختلاف انداخته حال خودش قاتل فرمانده ساختگی داعش می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: منطقه و جهان بدانند آمریکا خود در رأس تروریست و به وجود آورنده گروهک‌هایی مانند ابوبکر بغدادی است.

هاشمی زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به گام چهارم برجام افزود: ۱۶ آبان سومین فرصت دوماهه ایران به اروپایی‌ها پایان می‌پذیرد و چنانچه اروپایی‌ها اقدام نکنند ایران اسلامی محکم‌تر از گام اول، دوم و سوم گام چهارم را بر خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به اقدامات گام چهارم ادامه داد: فعال‌سازی سایت راهبردی فردو در قم، راه‌اندازی خط اورانیوم غنی‌سازی شده ۲۰ درصد برای نیازهای فوری دارویی راکتور تهران، راه‌اندازی خط تولید سوخت هسته‌ای ۲۰ درصد، تولید ماشین‌های سانتریفیوژ نسل جدید و بازگرداندن راکتور ۴۰ مگاواتی اراک به حالت قبل از تعطیلی ازجمله اقداماتی خواهد بود که در گام چهارم باید برداشته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار