مدبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای رهبری انقلاب در هفته گذشته، عنوان کرد: رهبری سخنان بسیار مهمی برای مردم و دولتمردان داشتند که از جمله آن این بود که مملکت را نباید معطل گذاشت.
کد خبر: ۷۹۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 08 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نمازجمعه امروز جهرم با اشاره به حدیثی خطاب به کسانی که در هرصه انتخابات رقابت خواهند کرد، اظهار داشت: گاهی خداوند جامعه اسلامی را به دست کسانی که روز قیامت به جهنم می‌روند تایید، تقویت و به سمت آینده روشن سوق می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این افراد کسانی هستند که کارشان در خدمت دین بوده اما سرکرده‌شان شیطان است، افزود: نیت شیطان خیر نبود اما کارش در نهایت به نفع انسان تمام شد.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه دشمنان با ترور شخصیت‌هایی مانند استاد شهید مطهری در ظاهر او را از بین بردند اما کار آن‌ها به سود دین و اسلام تمام شد، گفت: منافقان با حذف استاد مطهری سبب ترویج و گسترش تفکر و شخصیت او شدند.

وی تاکید بر اینکه اگر کار برای دین باشد اما نیت خیر نباشد جایگاهی جز جهنم در انتظار افراد نیست، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند در انتخابات رقابت کنند فکر نکنند که اگر خدمات آنها منجر به عاقبت به خیری‌شان می‌شود بلکه باید روی نیت خود کار کرده و چنانچه نیت خدایی نباشد جایگاهشان جهنم است.

مدبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای رهبری انقلاب در هفته گذشته، عنوان کرد: رهبری سخنان بسیار مهمی برای مردم و دولتمردان داشتند که از جمله آن این بود که مملکت را نباید معطل گذاشت.

وی ادامه داد: مدتی در برجام، مدتی به انتظار اروپاییان و اکنون گام‌های مختلف کشور را معطل کرده که نتیجه آن مشخص نیست.

امام جمعه جهرم خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم انقلابی عمل کرده و مملکت رونق داشته باشد باید اعتماد به بیگانگان و نگاه به اروپاییان را از خودمان دور کرده و امید به مردم و جوانان را تقویت کنیم.

وی به مناسبت هفته وحدت نیز اشاره کرد و گفت: تولی و تبری را باید از مراجع تقلید آموخت و از آن الگو گرفت.

مدبر همچنین با بیان سخنانی از رهبر انقلاب و دیگر بزرگان دین در ارتباط با لزوم وحدت میان شیعه و سنی خواستار رعایت این شئونات در جامعه اسلامی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار