سوانح رانندگی در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و گیلان 13 کشته و 7 مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۰۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 25 November 2019
 
سوانح رانندگی در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و گیلان 13 کشته و 7 مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت پنج نفر و مصدوم شدن شش نفر در سانحه رانندگی شهرستان ورزقان خبر داد.
به گزارش ایسنا، وحید شادی‌‌نیا، اظهار کرد: یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو در نزدیکی روستای علی بیگی ورزقان با هم برخورد کردند.
وی از اعزام چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های ورزقان و هریس به محل حادثه خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه تلخ، خودرو سمند در آتش سوخت و شش نفر از سرنشینان آن شامل یک پسر ۱۰ ساله و پنج مرد حدوداً چهل ساله جان باختند.
شادی‌نیا متذکر شد: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان ورزقان و جهت ادامه درمان‌های تخصصی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی مهاباد نیز گفت: در اثر حادثه رانندگی مسیر مهاباد به ارومیه چهار نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر زخمی شد.
سرهنگ برزو تجاری اظهار کرد: این حادثه در سه‌‌راهی کوسه کهریز و به‌دنبال برخورد یک دستگاه کامیون «ایسوزو» با یک دستگاه سواری سمند روی داد.
وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: در این حادثه، راننده و سه نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند به‌علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست دادند و راننده کامیون نیز مصدوم شد.
وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو سمند اعلام کردند.
همچنین در اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری در مسیر بندرانزلی به رضوانشهر، چهار نفر از سرنشینان آنها کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی اظهار کرد: این حادثه رانندگی در جاده انزلی به رضوانشهر محدوده روستای سنگاچین روی داد و ماموران آتش‌نشانی و تیم واکنش سریع فوری به محل اعزام شدند.
مهرداد رضاپور افزود: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه بلافاصله اقدام به خارج کردن حادثه‌دیدگان از خودروها کرده و مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه بر اثر برخورد دو خودروی سواری پژو و پراید، اتفاق افتاد.
لغزندگی جاده به‌علت بارندگی و سرعت زیاد خودروها از دلایل وقوع این حادثه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار