مدیرکل امور عشایر فارس یکی دیگر از مشکلات عشایر در زمینه اخذ تسهیلات را نداشتن وثیقه ملکی دانست و خواستار چاره اندیشی در این مورد شد.
کد خبر: ۸۰۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 26 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:روح‌الله بهرامی سه‌شنبه 5 آذر در دیدار با مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های جامعه عشایر استان همراهی و حمایت از عشایر را از مزرعه تا سفره مورد تاکید قرار داد.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه سال گذشته بیشترین جذب تسهیلات در حوزه عشایر در کشور مربوط به اداره‌کل امور عشایر فارس بوده در سال جاری نیز بالاترین تسهیلات به فارس اختصاص داده شده، امید است بتوانیم هر چه سریعتر این تسهیلات را جذب کنیم.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: صندوق‌های خرد زنان عشایری نیز که توانسته در بالابردن اقتصاد خانوارهای عشایری موثر باشد، مورد استقبال بانوان عشایری قرار گرفته است.

بهرامی همچنین به بیان مشکلات این صندوق‌ها در جذب تسهیلات پرداخت و خاطر نشان کرد: به ازای هر صندوق 50 میلیون تومان تسهیلات تخصیص یافته است.

او یکی دیگر از مشکلات عشایر در زمینه اخذ تسهیلات را نداشتن وثیقه ملکی دانست و خواستار چاره اندیشی در این مورد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به حفظ اصالت و آداب و سنن غنی عشایری، آمادگی خود و همکاران را برای پیگیری مطالبات جامعه عشایری استان بیان کرد.

رزاق منش گزارشی در مورد نحوه جذب تسهیلات و راهکارهای تسهیل آن ارائه داد و بر هم افزایی ظرفیت‌ها برای کمک به جامعه مولد عشایر تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار