انتخابات
استاندار مرکزی گفت: اگر وزارت کشور و شورای نگهبان به این نتیجه برسند که انتخابات به‌صورت مکانیزه برگزار شود هم این آمادگی در استان مرکزی وجود دارد
کد خبر: ۸۰۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 27 November 2019

آمادگی استان مرکزی برای برگزاری انتخابات مکانیزه

سیدعلی آقازاده ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز انتخاباتی شهرستان اراک، خنداب و کمیجان اظهار کرد: امروز برای آگاهی از میزان آمادگی ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابی اراک، خنداب و کمیجان به‌اتفاق هیئت نظارت و برخی از مسؤولان ستاد انتخابات از فرمانداری شهرستان اراک بازدید شد.

وی افزود: آمادگی لازم در شهرستان وجود دارد به‌گونه‌ای که اگر وزارت کشور و شورای نگهبان به این نتیجه برسند که انتخابات به‌صورت مکانیزه برگزار شود این آمادگی در استان مرکزی وجود دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در حوزه انتخابی بزرگ اراک این آمادگی وجود دارد و امروز از میزان آمادگی ستاد انتخابات فرمانداری اراک بازدیدی انجام شد و آمادگی کامل وجود دارد تا از روز شنبه، ۱۰ آذرماه ساعت ۸ صبح با دستور وزیر کشور ثبت‌نام‌ها آغاز و به مدت هفت روز به انجام شود.

آقازاده بیان کرد: نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم می‌توانند در مراکز انتخابی خود و یا در وزارت کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هم که در خارج از کشور قرار دارند می‌تواند با مراجعه به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در آن کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند تا بلافاصله از طریق اتوماسیون به ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابی مربوطه ابلاغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار