رئیس انجمن ارگانیک کرمانشاه از برگزاری اولین نمایشگاه ملی عرضه محصولات کشاورزی ارگانیک، سالم و طبیعی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 22 August 2015
سجاد سنجابی افزود: این نمایشگاه از 18 تا 21 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه (پارک شاهد) برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس انجمن ارگانیک کرمانشاه از تولیدکنندگان محصولات پاک و ارگانیک سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

سنجابی با بیان اینکه برای برپایی این نمایشگاه 67 غرفه در نظر گرفته شده است، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصول، برگزاری نشست هایی در راستای آشنایی بازدیدکنندگان با محصولات سالم و ارگانیک نیز در نظر گرفته شده است.

سنجابی اصلی ترین هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ استفاده از محصولات پاک و ارگانیک عنوان کرد.

رئیس انجمن ارگانیک کرمانشاه با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه تولید و مصرف محصولات ارگانیک، گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه تولید و مصرف محصولات ارگانیک به زمان نیاز دارد و باید با انجام اقدامات ترویجی، فرهنگ مصرف این محصولات را در جامعه نهادینه کنیم.

سنجابی با بیان اینکه محصولات ارگانیک محصولاتی هستند که به مدت سه سال در تولید آن‌ها از هیچ نوع سم و کودی استفاده نشده باشد، گفت: محصولات ارگانیک به دلیل عدم استفاده از سم و کود در فهرست محصولات سالم قرار دارند که مصرف آنها می‌تواند تضمین‌کننده سلامت انسان باشد.

به گفته سنجابی این نوع محصولات طعم و مزه بهتر و طبیعی‌تری دارند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار