بهرام سلیمانی در گفتگو با تابناک:
دبیر ستادانتخابات کرمانشاه گفت: کاندیدا‌های رد صلاحیت شده از ۲۸ آذر تا اول دی ماه فرصت دارند جهت اعتراض، به هیئت نظارت استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۰۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 18 December 2019

بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تعداد ۴۱۲ کاندیدا در این دوره انتخابات در استان ثبت نام کردند که با انصراف ۲۰ نفر از این کاندیدا‌ها در کل استان هم اکنون تعداد کاندیدا‌ها به ۳۹۲ نفر رسیده است. افرادی از این تعداد رد صلاحیت شده اند که این کاندیدا‌های رد صلاحیت شده از ۲۸ آذرماه تا اول دی ماه فرصت دارند به هیئت نظارت استان واقع در بلوار زن مراجعه کنندو مراتب اعتراض خود را اعلام نمایند. هیئت نظارت استان نیز از تاریخ دوم دی ماه لغایت ۲۱ دی ماه به مدت ۲۰ روز فرصت دارد به اعتراضات کاندیدا‌های رد صلاحیت شده رسیدگی کند.

 

وی در ادامه بیان داشت: فرمانداران به استناد ماده ۵۱ قانون انتخابات تا عصر امروز فرصت دارند به افراد رد صلاحیت شده مراتب رد صلاحیت را اطلاع دهند. همچنین اسامی افراد تایید صلاحیت شده نیز به موجب قانون در تاریخ ۲۲ بهمن سال جاری و توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد و تا آن زمان شخص و نهادی مجاز به انتشار این اسامی نیست.

 

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون روز ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ اسامی افراد تایید صلاحیت شده منتشر خواهد شد و پس از آن کاندیدا‌ها از ۲۴ بهمن لغایت ۳۰ بهمن به مدت ۷ روز مجاز به تبلیغ انتخاباتی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار