مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت میوه شب یلدا در کرمانشاه نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.
کد خبر: ۸۰۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 19 December 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،مازیار کیانی، با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا، در خصوص قیمت‌ میوه‌هایی که شب یلدا مصرف بیشتری دارد، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو انار ممتاز درجه یک در میدان بار 9 هزار تومان و انار معمولی بین چهار تا شش هزار تومان است.

مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هر کیلو هندوانه را نیز بین 2500 تا 3500 تومان اعلام کرد.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو موز هم بین 12 تا 13 هزار تومان، هر کیلو گلابی بین 10 تا یازده هزار تومان و هر کیلو سیب زرد و قرمز بین چهار تا هفت هزار تومان بسته به نوع آن است.

به گفته کیانی، پرتقال پیوندی درجه یک نیز در میدان بار چهار تا پنج هزار تومان، پیوندی درجه دو حدود2500 تا 3500 تومان، هر کیلو پرتقال تامسون بین سه هزار تا 3500 تومان و هر کیلو پرتقال جنوب بین هفت تا هشت هزار تومان قیمت دارد.

وی قیمت هر کیلو نارنگی را نیز بین 3500 تا پنج هزار تومان و هر کیلو کیوی ممتاز را نیز پنج تا هشت هزار تومان اعلام کرد.

مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه تاکید کرد: قیمت میوه خصوصا مرکبات نسبت به سال قبل هیچ تغییری نداشته و حتی برای برخی محصولات تا حدودی کاهشی بوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی هیچ کمبودی از نظر میوه شب یلدا در بازار نداریم، عنوان کرد: البته مردم نیز تقاضای زیادی برای خرید ندارند که شاید ناشی از پایین بودن قدرت خرید آنها باشد.

مدیر اجرایی اتحادیه بارفروشان کرمانشاه درباره اینکه ممکن است قیمت برخی اقلام شب یلدا مانند انار و هندوانه در روزهای آینده نزدیک به یلدا بالا برود، افزود: همه چیز در بازار میوه به عرضه و تقاضا و وضعیت روز بازار بستگی دارد، اما بعید است در این ایام با کمبودی مواجه باشیم که باعث شود قیمت‌ها ناگهانی بالا برود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار