کد خبر: ۸۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 22 August 2015

رشت - ایرنا - در آیینی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و جمعی از مسوولان رودسر از برگزیدگان کشوری و استانی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در رودسر تجلیل شد.
[تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در رودسر]

به گزارش ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز شنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ایرنا از تجلیل سه نفر برگزیده کشوری و 11نفر برگزیده استانی در این جشنواره خبر داد.
علی پورحسن گفت: نفرات برگزیده کشوری در دو رشته نقاشی و ادبی و استانی در رشته های نشریه نگاری، کتاب سازی، نقاشی ، شعر و خوشنویسی حائز رتبه برتر شده بودند.
وی نفرات برگزیده کشوری را صوفیا محمدی از مرکز لنگرود در جشنواره داستان کوتاه رضوی، زهرا نیکروان از مرکز کومله در جشنواره داستان کوتاه رضوی و عسل شادپور از مرکز کوچصفهان رشت در جشنواره نقاشی رضوی اعلام کرد.
پورحسن 11نفر برگزیده استانی را هم سمیرا آرسونی از مرکز شماره یک بندر انزلی در رشته نقاشی، علیرضا علیدوست از صومعه سرا در رشته خوشنویسی، زیبا خیرآبادی از مرکز شماره دو بندر انزلی در رشته شعر خوانی، صبا احمدپور از کومله لنگرود در داستان کوتاه، عقیق ابراهیمی و مائده پژمان هر دو از کوچصفهان در کتاب سازی و پنج نفر از شهرستان فومن در رشته نشریه دیواری به اسامی فاطمه مهدی زاده، فاطمه پاکدامن، فاطمه حقیقت طلب ، نرگس نظام و مهدیه مهدی زاده برشمرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه این جشنواره هر سال به مناسبت دهه کرامت بصورت متمرکز در مشهد مقدس برگزار می شد، یادآور شد: امسال این رویه تغییر کرده و از برگزیدگان کشوری و استانی بصورت تجمیع در مرکز استان تقدیر می شود که این جشنواره در شهرستان رودسر به میزبانی شهرداری اجرا می شود.
وی یادآور شد: در استان گیلان 31مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه یک مرکز سیار و حدود چهار مرکز پستی فعالیت دارند.
وی اضافه کرد: در تابستان امسال بیش از یک هزار نفر از کودکان و نوجوانان در این مراکز حضور فعال داشته و در بخش های مختلف ادبی، هنری و علمی از این کلاس ها بهره مند شدند.
بیش از 42 هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.
ولادت حضرت معصومه (س) تا تولد امام رضا (ع) دهه کرامت نام گرفته است.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار