وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در تبریز ؛
وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل شهید مدافع حرم تبریز "صادق عدالت اکبری" با مادر این شهید سرافراز دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر: ۸۰۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 25 December 2019
معلمان فرهیخته و فداکار سرمایه های جامعه تعلیم و تربیت هستند/ اگر ظرفیت دانش آموزان را بالا ببریم ایجاد معنویت کرده ایم
  به گزارش تابناک تبریز، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در آغازین برنامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی به همراه استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان ،به دیدار معلم فرهنگی و مادرشهید مدافع حرم "صادق عدالت اکبری" رفت و با وی گفت وگو کرد .

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار، اظهار کرد: باعث افتخار است که افراد با سابقه ای همچون مادران شهید، سرمایه ی آموزش و پرورش کشور هستند.

وی افزود: تمام افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیروهای فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی ، فرزندانی پرورش داده اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان بوده است.

حاجی میرزایی در ادامه تاکید کرد: اگر بتوانیم ظرفیت دانش آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، گفت:ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش از غفوری مدیر دبیرستان شاهد و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری تقدیر و تجلیل به عمل آورد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :