انجام ۲۴ عملیات غواصی در بارندگی‌های اخیر اهواز
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۲۴ عملیات غواصی در پی بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 28 December 2019

ابراهیم قنبری با اشاره به عملیات امدادرسانی در پی بارندگی اخیر و آبگرفتگی معابر اظهار کرد: از ساعت ۱۸ روز ۲۵ آذرماه تا ساعت ۱۲ روز ۳۰ آذرماه، ۸ هزار و ۶۱۸ تماس با سامانه ۱۲۵ اهواز گرفته شد که در پی این تماس‌ها ۳۰۰ مأموریت اطفای حریق، ۳۰۸ عملیات امداد و نجات و ۱۹۱ مأموریت خارج کردن خودروها از آب انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: همچنین در این مدت در مجموع ۳۴۶ نفر توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی نجات یافتند.

قنبری بیان کرد: در این مدت به دلیل اینکه زیرگذرها دچار آبگرفتگی شده بودند و خودروها با سرنشینان در زیرگذرها گرفتار بودند، برای خارج کردن خودروها و سرنشینان آنها از این نقاط، ۲۴ عملیات غواصی انجام شده است.

وی عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی در مجموع ۳۲۸ نیرو دارد که در این ایام ۲۰۰ نیرو به صورت دو شیفت به کارگیری شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: همچنین در این مدت بالغ بر یک هزار سرویس در چهار منطقه جهت خارج کردن آب سطحی و فاضلاب از منطقه انجامشد. همچنین شستشوی شش محله اهواز و آبکشی معابر در ۱۲ منطقه انجام شده است.

وی گفت: همچنین در پی این ماموریت‌ها، در مجموع پنج نفر از عوامل نیروی آتش‌نشانی دچار مصدومیت شدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آتش نشانی ، غواصی ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار