کد خبر: ۸۱۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ 31 December 2019

 

محمدنژاد نامگذاری این میدان بنام میدان ۹ دی ماه را آشنایی جوانان و مردم با آرمانهای نظام و پاسداشت خون شهدا بیان کردوافزود: جوانان در ۹ دیماه سال ۸۸ برای پاسداشت خون شهدا به میدان آمدندو با برهم زدن توطئه دشمنان ، حماسه ای بزرگ در کشور رقم زدند.....

شهردار جویبار در ماههای اولیه حضور خود در پایتخت کشتی جهان به وعده بهره برداری از 20 پروژه عمرانی و خدماتی عمل کرد و در گام نخست ، همزمان با روز حماسه نهم دی ماه ، میدان 9 دی را افتتاح کرد .
 
همت محمدنژاد در مراسم بهره برداری از پروژه میدان ۹ دی این شهر که همزمان با گرامیداشت حماسه ۹ دیماه و دهه بصیرت برگزار شد گفت : همانطور که با مردم عزیز جویبار برای بهره برداری از 20 پروژه عمرانی و خدماتی در 20 ماه وعده کرده بودیم ، امروز اولین پروژه 20 گانه را که متبرک است با نام روز حماسه بزرک ملت ایران در نهم دی ماه افتتاح می کنیم .
 

 
همت  محمدنژاد در این مراسم باشکوه که با حضور اعضای شورای شهر جویبار ، مردم و  مسئولین شهرستانی برگزار شد ، با اشاره به اینکه بعد  ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی ایران، امروزاین انقلاب تبدیل به یک درخت تنومندشده است ، اظهار کرد : ابرقدرتهای  شرق و غرب دیگرجرات رویارویی با ایران اسلامی را ندارندو چشم و امید تمام مسلمانان جهان به اقتدار این نظام است .
 
شهردار جویبار با بیان اینکه حماسه 9 دی به دشمنان ثابت کرد ، افزود :  ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی حمایت می کنند و به دشمنان اجازه نمی دهند که این امنیت و آرامش کنونی جامعه که ثمره خون هزاران شهید والامقام است، خدشه دار شود و این باعث همدلی و اتحاد بیشتر بین مردم شده است .
 
وی نامگذاری این میدان بنام میدان ۹ دی ماه را آشنایی جوانان و مردم با آرمانهای نظام و پاسداشت خون شهدا بیان کردوافزود: جوانان در ۹ دیماه سال ۸۸ برای پاسداشت خون شهدا به میدان آمدندو با برهم زدن توطئه دشمنان ، حماسه ای بزرگ در کشور رقم زدند.
 
 
شهردار جویبار هزینه این میدان را ۴۰۰ میلیون ریال بیان کردو خاطر نشان ساخت: تا پایان سال پروژه آتش نشانی ، میدان شهید ذبیحی و میدان آزادگان به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی بیان کرد: نهضت آسفالت کوچه ها و معابر در سطح شهر آغاز شده است و در ۳ ماه گذشته حدود ۲۰ کوچه و خیابان آسفالت آن به اتمام رسیده است.
 
شایان ذکر است ؛ این میدان که در کلاگرمحله جویبار احداث شده است با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، اعضای شورای شهر ، مسئولین شهری و مردم ولایتمدار جویبار در مراسمی باشکوه  افتتاح شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار