فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: با شهادت سردار سرافراز "قاسم سلیمانی" اهداف اسلام و انقلاب ناقص نمی‌ماند و کسانی هستند که این علم بر زمین افتاده را بر دوش گرفته و راهش را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۱۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 05 January 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی در طول دوران عمر پربرکتش در جبهه‌های مقاومت علاوه بر تربیت نیروها و فرماندهان داخلی، شاگردان زیادی را در کشورهای اسلامی همچون لبنان، فلسطین، عراق و سوریه و یمن تربیت کرده است و ادامه دهنده راه و خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: آمریکا و ترامپ جنایتکار که خود را داعیه مقابله با ترورسیم می‌دانست، سرداری را به شهادت رسانده است که در خط مقدم مبارزه با تروریسم و پایان دادن به تکفیر در منطقه بود و با این اقدام چهره تروریستی و حامی تروریسم را به همه نمایان ساخت.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی به موقع، و حساب شده و با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری پاسخ قاطعی به دشمن خواهد داد و در آن شکی نیست.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از ترور ناجوانمردانه شهید سردار قاسم سلیمانی، مقام عظمای ولایت، علم مقاومت را به سردار قاآنی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس سپرد تا ادامه دهنده راه پرافتخار این شهید والامقام باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار