جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه گفت: شهید سردار سلیمانی جبهه مقاومت را گسترش داد و به آن استحکام بخشید.
کد خبر: ۸۱۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سردار کوروش آسیابانی امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی در پاوه اظهار داشت: این سردار سلحشور بارها تا لحظه شهادت پیش رفته و به عنوان فرمانده همیشه پیروز زبانزد عام و خاص بودند.

وی حاج قاسم را مانع بزرگی در مقابل ستیزه جویان استکبار جهانی و اسرائیل دانست و افزود: این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت را گسترش داد و به آن استحکام بخشید.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه گفت: آمریکایی‌ها سال‌ها بود به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید برای ایجاد امنیت اسرائیل و تجزیه کشورهای مسلمان بودند، اما نمی‌دانستند سربازی از خطه شهید پرور ایران اسلامی بلند می‌شود و مثل مالک اشتر زمان پا به عرصه می‌گذارد و این نقشه شوم آنها را خنثی می‌کند.

سردار آسیابانی گفت: سردار سلیمانی در نبرد ۳۳ روزه لبنان، تمام آن روزها در نبرد با اسرائیل حضور داشت و از نزدیک صحنه نبرد را هدایت می‌کرد و بارها در معرض شهادت قرار می‌گرفت.

وی بیان داشت: در نبرد ۲۱ و ۵۱ روزه غزه هم یک گام عقب ننشست و استراحت نداشت، به طوری که در لبنان و غزه نقشه اسرائیل و آن هیبت توخالی اسرائیل را به نابودی کشاند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه عنوان کرد: ارتش اسرائیلی که تا چنگ و دندان مسلح بود نتوانست در مقابل مردم لبنان قرار بگیرد و مجبور به عقب نشینی شدند.

سردار آسیابانی با اشاره به حرکت‌های داعش در اربیل گفت: پس از آنکه گروهک‌های تکفیری در عراق و سوریه قد علم کردند و در زمانی که چیزی نمانده بود اربیل به دست داعش بیافتد، در کمترین زمان و با درخواست بارزانی به کمک آنها شتافت و از تسخیر منطقه به دست داعشیان جلوگیری کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه گفت: حاج قاسم سپر بلای جان مردم اهل سنت و تشیع برای برقراری امنیت آنها بود.

این مسئول تصریح کرد: در سوریه هم تکفیری‌ها مصیبت‌ها و جنایاتی را بر اهل سنت شافعی مذهب وارد کردند طوری که دمشق در حال سقوط بود و مستاصل شده بودند اما حاج قاسم ایستاد و مقاومت کرد و دیگران را به میدان آورد و نگذاشت که بیش از این دست تکفیری به خون مسلمانان رنگین شود.

وی بیان داشت: آنها فکر کردند که با شهادت وی کار تمام می‌شود بلکه برعکس شد در بین ملت ما یک وحدت ناگسستنی به وجود آمد.

سردار آسیابانی افزود: با شهادت ایشان بزرگترین ضربه به خود امریکایی‌ها وارد شد و یقیناً راه وی ادامه دارد و بدانید پیروزی از آن مجاهدان خداست.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار