سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند گفت: در نخستین دور از مسابقات اسب‌سواری خراسان جنوبی اسب "ایکس فتار" با سوارکاری جرجانی برسکوی قهرمانی ایستاد
کد خبر: ۸۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 23 August 2015

سید حسین اصغر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات اسب‌سواری خراسان جنوبی در پیست باشگاه اسب‌دوانی روستای شوکت‌آباد بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات چابک‌سوارانی از شهرستان گناباد خراسان رضوی، شهرستان‌های بیرجند و قاین خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گنبدکاووس شرکت داشتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند تصریح کرد: در نخستین دور از مسابقات اسب‌سواری خراسان جنوبی که به مسافت زیر هزار متر انجام شد، پنج "رها" با چابک‌سواری شمس‌آبادی، اسب "اکس" به سوار کاری محمد یزدانی هر دو از بیرجند، اسب‌های "سالار" و "عالم تاب"» از شهرستان قاین و اسب "سیا" به نمایندگی از بانک قوامین (حامی مالی مسابقات) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اصغری یادآور شد: در این ماراتن چابک‌سواری، اسب "الکس" از باشگاه تندر بیرجند با سوارکاری محمد یزدانی از خراسان جنوبی بر سکوی نخست ایستاد و اسب‌های "رها" و"سالار" در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در دور دوم مسابقات که به مسافت هزار و 300متر برگزار شد، اسب "ایکس فتار" با سوارکاری جرجانی، یکی از قهرمانان کشوری این رشته ورزشی و "کانی میران" از باشگاه تندر بیرجند با سوارکاری محمد یزدانی به مصاف هم رفتند که در پایان چابک‌سوار جرجانی با اسب "ایکس فتار" قهرمان شد و محمد یزدانی با اسب "«کانی میران" رتبه دوم را از آن خود کرد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه نخستین دوره از مسابقات اسب‌سواری خراسان جنوبی از سوی بانک قوامین حامی مسابقات مبلغ 25 میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا شد
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار