مدیرکل امور بانوان‌ و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: اگر مرکز درمان ناباروری کرمانشاه توانمند شود، متقاضیان به استان‌های دیگر و کلانشهرها مراجعه نخواهند کرد که این امر علاوه بر تحکیم بنیان خانواده در کاهش هزینه‌ها نقش موثری دارد.
کد خبر: ۸۱۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 09 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،زهره رستمی با اشاره به بازدید اخیر از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: این مرکز باید بخوبی به مردم استان معرفی شود و می تواند با بهترین مراکز درمانی کشور رقابت کند.

رستمی با بیان اینکه گاهی ناباروری در کاهش استحکام خانواده ها نقش دارد، گفت: این مرکز دارای متخصصان متبحری است و اگر تجهیزات آن کامل تر شود پاسخگوی همه نیازها خواهد بود.

رستمی ساخت این مرکز را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰، عنوان کرد و افزود: امید است مجموعه مدیریتی استان و ارگان های مربوطه با حمایت های مناسب به ارتقای خدمات این مرکز کمک کنند و این امر، اعتبار چندان زیادی نمی خواهد.

وی معتقد است، متخصصان بسیاری در زمینه درمان ناباروری در استان وجود دارند که باید این توانمندی را باور و معرفی کرد.

مرکز ناباروری کرمانشاه پس از خرید و کالیبرلسیون تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی با جذب بیش از ۳۰ نفر نیروی انسانی متخصص در سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار