تسلیت
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی نسبت به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اظهار تاسف کرد و به دولت و ملت‌های ایران و اوکراین به خصوص خانواده جان باختگان این سانحه دردناک تسلیت گفت
کد خبر: ۸۱۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 09 January 2020

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پی سقوط هواپیمای مسافری

آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: این حادثه ناگوار که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان ایرانی و شهروندان سایر کشور‌ها شد یک‌بار دیگر جامعه ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد.

وی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری، بازماندگان معزز و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه، غفران الهی و برای بستگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام تاکید کرده است: انتظار می‌رود نهاد‌های مسوول ضمن بررسی، کارشناسی و پیگیری دقیق موضوع در اسرع وقت علل بروز این حادثه تاسفبار را به استحضار ملت شریف ایران برساند.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین در پیامی جداگانه‌ای جان باختن تعدادی از هموطنانمان که در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کرده بودند نیز تسلیت گفت.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام آورده است: با تأسف بسیار خبر جان‌باختن جمعی از هموطنان شرکت کننده در مراسم خاکسپاری آن شهید والامقام موجب تالم، غم و اندوه فراوان شد.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: حضور حماسی و خروش انقلابی ملت عظیم‌الشان ایران در مراسم تشییع و تجلیل از سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی، نمایش قدرشناسی و ولایتمداری مردم ایران بود، اما جان باختن این عزیزان باعث اندوه خاطر ملت ایران و بازماندگان این عزیزان شد.

وی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن قدردانی و تشکر ویژه از آحاد ملت ایران که در آیین تشییع سردار سرافراز شیهد سپهبد قاسم سلیمانی در شهر‌های مختلف کشور شرکت کردند، این مصیبت عظیم را محضر ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی به خصوص بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند منان بردباری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین روز چهارشنبه دقایقی بعد از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) در شهر جدید پرند از توابع تهران سقوط کرد و تمامی ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی آن جان باختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار