جشن روز مهندس همزمان با سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: ۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 25 February 2015

به گزارش ساوالان خبر، رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با گرامیداشت روز مهندس به شخصیت برجسته خواجه نصرالدین طوسی اشاره و وی را به عنوان فردی حکیم و فیلسوف معرفی کرد.

صالحی عالی به نقش با اهمیت نظام مهندسی و مهندسین در ساخت و ساز کشور که بیش از ۴۰ درصد سرمایه‌های ملی و بودجه عمرانی کشور در آن هزینه می‌گردد اشاره کرد و افزود: مهندسین باید به وظیفه خطیر خود در مقاوم سازی ساختمان‌ها برای ایجاد اطمینان در مردم و جلوگیری از اتلاف انرزی واقف باشند.

صالحی عالی در ادامه برگزاری اجلاس سراسری درتیر ماه سال آینده را در برنامه‌های کاری سازمان عنوان کرد و افزود: در این اجلاس از رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ارشد کشور دعوت کردیم تا حضور پیدا کنند.

در ادامه این مراسم مجید خدابخش استاندار اردبیل مجموعه مهندسی را به عنوان افراد نخبه، عهده دار رفع نیازهای بشری عنوان کرد و افزود مهندسین استان باید در جهت صدور خدمات فنی و مهندسی در تلاش باشند.

استاندار اردبیل آشنایی با آخرین نرم افزارهای مهندسی و آگاهی از قراردادهای بین المللی را از مسائل مهم در عرصه مهندسی عنوان کرد.

خدابخش حمایت‌های دولت از طریق استفاده از معافیت‌های مالیاتی و دادن تسهیلات وامی کمتر از ۱۰ درصد را جزو برنامه‌های دولت در جهت حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی عنوان کرد.

اختصاص جایگاه ویژه برای خبرنگاران که به همت روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان صورت گرفت از نکات جالب این جشن بود.

برنامه های شاد به همراه اجرای موسیقی و اهدای جوایز و لوح یادبود به پیشکسوتان و مهندسین برتر از دیگر برنامه‌های جشن روز مهندسی بود.

این مراسم با حضور استاندار، شهردا، اعضای شورای شهر و معاونین دستگاه‌های اجرایی و خانواده مهندسی در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری رضازاده برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار