رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر:
کد خبر: ۸۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 23 August 2015

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شش میلیارد ریال در سال گذشته برای ساخت اسکله تفریحی در بوشهر اختصاص یافت که امیدواریم به زودی اجرا شود.
 
نصرالله اسدی صبح یکشنبه در نشست با مسئولان شهری بوشهر اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی برای توسعه استفاده کرد.
 
وی دریا را به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌ها عنوان کرد و افزود: تاکنون از این ظرفیت بسیار مهم استفاده نشده است و باید تلاش شود که با استفاده از ظرفیت دریا برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی و همچین توسعه نشاط و شادابی استفاده شود.
 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه گردشگری دریایی در بوشهر مغفول مانده است، اضافه کرد: گردشگری دریایی یکی از صنایع درآمدزا است و نقش مهمی نیز افزایش نشاط بین مردم دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی در ادامه به اهمیت اجرای اسکله تفریحی در بندر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شش میلیارد ریال در سال گذشته برای ساخت اسکله تفریحی در بوشهر اختصاص یافت که می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری باشد و امیدواریم به زودی اجرا شود.
 
اسدی همچنین بر لزوم ایجاد و راه‌اندازی زیرساخت بازی‌های دریایی در بوشهر تاکید کرد و گفت: ساخت پارک آبی در استان بوشهر می‌تواند باعث رونق گردشگری در استان شود.
 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار ساخت پلاژ‌های جدید در شهر بوشهر شد و بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری دریایی در بوشهر استفاده شود.
 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار