جانشین فرماندهی انتظامی آمل: با تاکیدبر اینکه در 5 ماهه اول امسال در اجرای ماده 16 حدود 54 نفر به مرکز درمانی ساری انتقال داده شدند، افزود: حدود 121 کیلو و 994 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۸۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ابرهیم شجاعی امروز در ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با‌ بیان اینکه ناجای آمل برای مقابله و پیشگیری با موادمخدر تاکنون به اجرای طرح‌های متعددی پرداخته است، اظهار داشت: در پنج ماهه امسال عوامل انتظامی موفق به دستگیری 699 نفر عوامل و قاچاقچیان موادمخدر این شهرستان پرداختند.
وی با تاکیدبر اینکه در این ماه‌ها در اجرای ماده 16 حدود 54 نفر به مرکز درمانی ساری انتقال داده شدند، افزود: حدود 121 کیلو و 994 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط کردند.
شجاعی با اعلام اینکه آمل نسبت به پنج ماهه سال گذشته با کشف 52 کیلو موادمخدر حدود 100 درصد مقابله، کشفیات افزایش داشته است، گفت: در اجرای طرح‌ها 68 مورد محورها و ارتقا امنیت در این شهرستان اجرایی شد.
وی با اشاره به آمار مردادماه امسال در کشف انواع موادمخدر حدود 10 کیلو و 324 گرم بیان و عنوان کرد: در این یک ماه ماموران انتظامی آمل 99 مورد دشتگیری معتاد و قاچاقچی مواد داشتند که طبق ماده 16 حدود شش نفر شناسایی و به مرکز ساری منتقل شدند.
شجاعی از کشف 5 هزار گیاه خودروی خشخاش در یکی از مزارع بخش لاریجان خبر داد و گفت: این گیاهان پس از کشف ماموران نیروی انتظامی به آتش کشیده شدند.
وی با تاکید براینکه برای مقابله و پیشگیری موادمخدر اقدامات همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: در این امر باید همه دستگاه‌ها بحث آموزش را  دستور کار قرار دهند و مطلع باشند که سن اعتیاد امروزه پایین آمده و به دانش‌آموزان ما رسیده است.
جانشین فرماندهی انتظامی آمل با اعلام براینکه بسیاری از قاچاقچیان برای فروش و جلب توجه دانش‌آموزان و بانوان ما به موادمخدر به تبلیغاتی چون افزایش ضریب هوشی و لاغری اندام می‌پردازند، بیان داشت: آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی به آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان و بانوان بپردازند.
وی ادامه داد: متاسفانه امروزه درصد زندانیان ما را معتادان تشکیل می‌دهند و بیشترین آمار سرقتی از سوی آنها گزارش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار