در دهه کرامت صورت گرفت:
سایت فردو سازمان انرژی اتمی در ایام سراسر نور و رحمت کرامت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی بود.
کد خبر: ۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 23 August 2015
در سلسله برنامه­ ها و جشن­های پیش بینی شده سازمان انرژی اتمی در دهه کرامت، از جمله حضور ریاست سازمان انرژی اتمی به همراه دبیر کمیته امنیت فناوری هسته­ ای در مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع)، جمع کثیری از خادمین آستان قدس رضوی در سایت فردو حضور یافتند.

زارعان، معاون سازمان به نمایندگی از طرف دکتر صالحی ضمن استقبال و خوشامدگویی در این بازدید چند ساعته که همراه با معرفی و توضیحات در خصوص علل و عوامل فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در جهت کسب فناوری صلح آمیز هسته­ ای که باعث اقتدار و توانمندی کشور گردیده ضمن پاسخگویی به سئوالات، پیرامون موضوع مذاکرات و برنامه اقدام مشترک (برجام) همراه با کاربردهای صنعت هسته­ ای و تاثیرگذاری آن در سایر صنایع با هدف توسعه کشور همراه با آرمان گرایی، ایثار و دین باوری توضیحاتی ارائه داد.

زارعان تأکید کرد: ائمه اطهار ولی نعمتان ما می­ باشند؛ علی الخصوص حضرت امام رضا (ع) که بیشتر برای ما ایرانیان ولی نعمت هستند و در این سالها در همه برنامه ها و در مشکلات با توسل و توجهمان به این ذوات مقدس توانسته­ ایم مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه دهیم و بر مشکلات پیروز شویم.

این برنامه که در این مناسبت همچون جشن با شکوهی در فضای بسیار معنوی و همراه با شور و شعف رضوی همراه بود پرچم مقدس گنبد مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در محل سایت فردو در حضور کارکنان خدوم و متخصصین متعهد صنعت هسته­ ای همراه با نوای گرم و ملکوتی مداحان و خدام آستان حضرتش به اهتزاز در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار