فرماندار شهرستان دهلران:
فرماندار شهرستان دهلران گفت: در هفته دولت یادواره شهدای کارمند دهلران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 24 August 2015

فرماندار دهلران گفت: 43 طرح در هفته دولت امسال در شهرستان دهلران بهره‌بردای یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت به همه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی گفت: در این هفته یادواره شهدای کارمند دهلران نیز برگزار می شود.

فرماندار شهرستان دهلران با بیان اینکه بهره‌مندی مردم این شهرستان از نعمت گاز یکی از مطالبات به حق مردم بوده تصریح کرد: با اتمام عملیات گازکشی در این هفته شاهد بهره‌برداری از خط انتقال گاز به دهلران هستیم.

وی افزود: افتتاح مرکز معاینه خودرو، برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی و کلنگ‌زنی پارک جنگلی دهلران از جمله طرح‌هایی است که در این هفته انجام می شود.

سبزی ادامه داد: در بخش موسیان نیز واریانت دشت عباس، توسعه و اصلاح آب شرب شهر، مرکز بهداشتی موسیان و خانه بهداشت چم هندی از جمله طرح‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: آبرسانی به شهر میمه، افتتاح مرغداری گوشتی هفت‌کده، گازرسانی به شهر پهله، احداث کانال میمه و اصلاح شبکه آب شرب میمه از طرح‌هایی است که در بخش‌های میمه و پهله در هفته دولت شاهد انجام عملیات بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی آنها هستیم.

فرماندار شهرستان دهلران گفت: در مجموع برای افتتاح یا کلنگ‌زنی این پروژه‌ها که 350 نفر اشتغالزایی دارد و اعتباری بالغ بر 2 هزار و 848 میلیارد ریال هزینه شده و یا در آینده هزینه می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار