استاندار همدان گفت: پتروشیمی ابن سینا با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی، بنیاد بتن با ۱۱۰ میلیارد تومان و هتل ۵ ستاره هما در سفر رئیس جمهور به همدان کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 25 August 2015
استاندار همدان گفت: پتروشیمی ابن سینا با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی، بنیاد بتن با ۱۱۰ میلیارد تومان و هتل ۵ ستاره هما در سفر رئیس جمهور به همدان کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش تسنیم ، محمد ناصر نیکبخت در همایش مبلغان و روحانیون اظهار داشت: هم اکنون که به لطف خداوند و حمایت های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم تحریم‌ها شکسته شده ،لازم است روحانیت نیز همگام با دولت ، مردم را از آنچه که دولت به انجام رسانده آگاه کنند.

نیکبخت با اشاره به سفر کاروان رئیس جمهور به همدان، عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به استان همدان با برکاتی همراه است که به طور قطع بسیاری از مشکلات اقتصادی، عمرانی و زیر ساخت‌های توسعه استان را حل می‌کند.

وی افزود: در سفر هئیت دولت به همدان 21 طرح با اعتبار یک هزارو 50 میلیارد تومان به بهره برداری و 14 طرح نیز با اعتبار یک هزارو 813 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

نیکبخت طرح‌های بزرگ قابل افتتاح در سفر هیئت دولت به استان همدان را بیمارستان فرشچیان با 80 میلیارد تومان اعتبار، بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه ساخت فویل آلومنیوم خاورمیانه یا 112 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین بهره برداری از 6 هزارو 900 واحد مسکن مهر، بهره برداری از هزارو 200 هکتار زمین مجهز شده به آبیاری تحت فشار، افتتاح 2 تقاطع غیر همسطح با 66 میلیارد تومان اعتبار را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهوری به استان همدان عنوان کرد.

استاندارهمدان اظهارداشت: 28 کیلومتر باقی مانده از آزاد راه تهران –همدان با اعتبار 70 میلیارد تومان و افتتاح 42 کیلومتر از راه‌های استان که چهار بانده شده از دیگر طرح های قابل بهره برداری در سفر رئیس جمهوری به همدان است.

نیکبخت افزود: پتروشیمی همدان با 800 میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی، بنیاد بتن با 110 میلیارد تومان و هتل 5 ستاره هما نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: طرح فاضلاب ملایر با 50 میلیارد تومان اعتبارو طرح توسعه فولاد ویان با 120 میلیارد تومان اعتبار نیز از طرح هایی است که در سفر رئیس جمهوری به همدان کلنگ زنی می‌شود.

استاندار همدان اظهار داشت: امروز با نگاه عقلایی دولت تدبیر و امید در مسائل داخلی و صحنه‌های بین المللی شاهد کاهش مشکلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی هستیم.

نیکبخت افزود: تورم 44 درصدی و رونق اقتصادی منفی 6.8 درصدی در آغاز به کار دولت تدبیر و امید این دولت را بر آن داشت تا در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال وارد عمل شود.

وی تاکید کرد: دکتر روحانی همه همت خود را در این مدت برای رفع مشکل بیکاری در کشور گذاشت و امروز شاهد توسعه کسب و کار در کشورو به ویژه در استان همدان هستیم.

استاندارهمدان اظهار داشت: بر اساس آمار مرکز آمار ایران، ماهانه برای 920 تا هزار نفر در استان همدان شغل ایجاد شده است.

نیکبخت تصریح کرد: با تلاش‌های دولت تدبیر و امید و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب دولت آمریکا و هم پیمانانش عقب نشینی کرده و پای میز مذاکره نشستند.

وی افزود: امروز کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری در کشور در صف هستند و باید بدانند سرمایه گذاری در ایران با پیش از انقلاب متفاوت است.

نیکبخت افزود: روحانیت بیشترین نقش در آگاه سازی مردم را دارند و نباید به هیچ جناح، گروه و یا حزبی وابسته باشند چرا که وابستگی روحانیت به احزاب و جناح‌ها آسیب رسان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار