کد خبر: ۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 24 August 2015


فرماندار رضوانشهر از افتتاح 75 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری فارس: افتتاح 75 طرح عمرانی رضوانشهر در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حمیدرضا امام‌پناهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دولتمردان به مردم است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 75 طرح و پروژه عمرانی با ارزش 14 میلیارد و 480 میلیون تومان افتتاح می‌شود، افزود: امسال آمار پروژه‌های عمرانی نسبت به سال گذشته 83 درصد افزایش و به لحاظ ریالی 94 درصد رشد دارد.

فرماندار رضوانشهر به مهم‌ترین افتتاح پروژه‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: 27 کیلومتر آسفالت راه روستایی با ارزش ریالی 33 میلیارد ریال از پروژه‌های هفته دولت است.

وی آبرسانی به 4 روستا با ارزش یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان و برق‌رسانی خورشیدی به روستای ییلاقی رضوانشهر، افتتاح مدرسه 6 کلاسه در روستای ردبارسرا، پل هوایی و افتتاح طرح اشتغال و خودکفایی و... را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در رضوانشهر عنوان کرد.

امام‌پناهی درباره مشکلات صنایع چوب چوکا اظهار کرد: با حضور وزیر رفاه و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی به این نتیجه رسیده‌ایم که چوکا باید نوسازی شود.

وی با تصریح بر اینکه بازسازی چوکا 4 ماه زمان می‌برد، خاطرنشان کرد: این امر به آن معنا نیست که چوکا تعطیل می‌شود، بلکه کارخانه چوکا پس از چهار ماه بازسازی تولید خود را آغاز می‌کند.

فرماندار رضوانشهر به وضعیت سد شفارود اشاره کرد و گفت: با اصلاح نقشه اولیه ارتفاع تاج سد شفارود کاهش داده شده تا از میزان تخریب حوزه جنگل از 175 هکتار به 95 هکتار کاهش یابد و با این طرح موافقت شده است.

وی از افتتاح ساختمان اداری بیمارستان رضوانشهر در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: تجهیزات این بیمارستان زمان‌بر است و با پیگیری مکرر در چهار ماه آینده افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار