مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام؛
میزان مصرف بیش از حد آب در سطح روستاهای این استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف آب شرب در سطح روستاهای ایلام به نسبت جمعیت بیش از ۲ برابر حد مجاز است در حالیکه الگو و متوسط مصرف روزانه آب در روستاهای کشور بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر در شبانه روز است اما در برخی نقاط روستایی این استان این میزان به ۴۵۰ لیتر نیز می رسد.
کد خبر: ۸۲۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 09 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله تیموری با ذکر فعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی اظهار داشت: این اکیپ‌ها در گشت‌های مستمر خود موفق به شناسایی تعدادی انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان شدند که این انشعابات غیرمجاز بلافاصله قطع شد.

وی یادآور شد: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود.

تیموری از عموم اهالی روستایی استان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس گویای ۱۵۲۳ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۶۱۸۴۶۴۶۴۶ مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

وی به میزان مصرف بیش از حد آب در سطح روستاهای این استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف آب شرب در سطح روستاهای ایلام به نسبت جمعیت بیش از ۲ برابر حد مجاز است در حالیکه الگو و متوسط مصرف روزانه آب در روستاهای کشور بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر در شبانه روز است اما در برخی نقاط روستایی این استان این میزان به ۴۵۰ لیتر نیز می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام با اشاره به واگذاری انشعاب آب به روستاها نیز گفت: از ابتدای سال‌جاری چهار هزار و ۵۳۱ فقره انشعاب جدید آب آشامیدنی به متقاضیان روستایی واگذار شده است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار