کد خبر: ۸۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 24 August 2015

رئیس هیئت کاراته استان البرز گفت: در تمام رده های سنی تیم ملی نماینده داریم و این موضوع گواه جایگاه اثرگذار البرز در سطح ملی است.

محمد اکرمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: تیم های ملی مختلف کشور خود را مهیای حضور در مسابقات آسیایی می کنند و خوشبختانه ۵ کاراته کار البرزی در اردوی آماده سازی آنها حضور دارند.

وی افزود: چهره هایی چون ابراهیم حسن بیگی، رامین قره گوزلو، فائزه چیذری از چهره های عنوان دار و پرامید ما در مسابقات پیش رو محسوب می شوند ودر کنار آنها آتوسا رضایی جو، میعاد یاری و محمد نجفی نیز به عنوان چهره هایی نوظهور امید ما برای کسب مدال هستند.

اکرمی به درخشش البرزی ها در مسابقات بین المللی جام صلح ودوستی در ارومیه اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور ده کشور معتبر آسیایی و اروپایی برگزار شد و کاراته کاران البرزی موفق شدند یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز را به دست آورند.

وی با بیان اینکه چشمه معرفی چهره های ملی پوش البرز به تیم های ملی همواره در حال جوشش بوده است گفت: ایجاد مرکز تخصصی کاراته در دو سالن یادگار امام و بعثت کرج در طی یک دهه اخیر موجب شده است فرآیند استعدادیابی و آموزش در این هیئت ورزشی به شکل مناسبی پیش برود و البرز را به یکی از مراکز اصلی این ورزش شرقی تبدیل کند.

وی در پایان افزود: امیدوار به کسب مدال ملی پوشان البرزی در بازی های آسیایی ژاپن هستیم و با توجه به آمادگی بالای فنی آنها این انتظار و توقع دور از دسترس نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار