فرمانده انتظامی شهرستان "ایوان" دراستان" ایلام" از دستگیری 4توزیع کننده قرص های روانگردان در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 24 August 2015
،عاملان فروش قرص های روانگردان در ایوان دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی شهرستان "ایوان" دراستان" ایلام" از دستگیری 4توزیع کننده قرص های روانگردان در این شهرستان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" شهرام امیریان" در این باره گفت:این 4سوداگر مرگ طی عملیات پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان ایوان در 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.
وی ادامه داد:از این افراد بیش از 500عدد قرص روانگردان و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.
اين مقام انتظامي با تاکيد بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: خرده فروشان مواد مخدربايد در فرايند اعمال مجرمانه خود احساس امنيت نکنند.
وی خاطرنشان کرد پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان ومخلان نظم وامنیت عمومی وسوداگران مرگ برخورد می کند واجازه نخواهد داد که آسایش وآرامش را از مردم سلب نمایند وجوانان این دیار را منحرف واسیر مواد مخدر کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان ایوان افزود: متاسفانه گرايش به مصرف مواد مخدر و تغيير از مواد مخدر سنتي به صنعتي و کاهش سن مصرف در بين جوانان ، خطر توسعه و فراگير شدن اين بلاي خانمان سوز را به يک حقيقت تلخ اجتماعي تبديل کرده است.
سرهنگ امیریان يادآور شد: ترويج آموزه هاي ديني، توسعه آموزش هاي همگاني، حساس کردن خانواده ها نسبت به اين آسيب خطرناک و هم افزايي جدي ميان نهادهاي متولي بهترين ابزارهاي جلوگيري از توسعه مواد مخدر است.
عامل آتش سوزی گسترده جنگل های بلوط شهرستان بدره دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بدره در استان ایلام با تاکید بر عمدی بودن آتش سوزی اخیر جنگل های بلوط این شهرستان از دستگیری عامل این آتش سوزی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"محمد محمدی"در این باره گفت:آتش سوزی های اخیر دهها هکتار از جنگل های بلوط منطقه تفریحی دربند بخش هندمینی شهرستان بدره را طعمه حریق کرد.
وی ادامه داد:پس از این آتش سوزی تلاش پلیس برای مشخص کردن علت آغاز شد که پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی عامل انسانی این آتش سوزی شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت:فرد دستگیر شده که به صورت عمدی اقدام به آتش زدن درختان و منابع طبیعی منطقه کرده بود جهت بررسی بیشتر با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.

پلمپ قلیان سراهای متخلف در شهرستان دره شهر
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام گفت:پلیس با قلیان سراهای متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.
به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ "جهانگير زارعي " بیان داشت:تعداد 4 قليان سرا ی متخلف که بصورت غيرمجاز فعاليت مي کردند توسط اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس اطلاعات وامنيت عمومي شهرستان در اجرای طرح یکروزه پلمپ شدند.
وی افزود:این مکان ها تهديدي جدی  براي سلامت شهروندان، بخصوص جوانان ونوجوانان برای منحرف کردن آن ها  به حساب مي آید.
.فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت:پليس مصمم است با افرادي که درصدد برهم زدن آرامش خانواده‌ها و گسترش بسترهاي اعتياد  در سطح شهرستان  باشند برخورد قاطع کند.
سرهنگ زارعی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي و جرايم  اجتماعی پلیس را از طریق مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.
کاهش 16 درصدي سرقت در ايلام
 فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از کاهش 16 درصدي وقوع سرقت در يک ماه اخير خبر داد و گفت: قرارگاه مقابله با سرقت در اين شهرستان عملکرد موفقي داشته است .
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ" فردين پيري" گفت: با راه اندازي قرارگاه مبارزه با سرقت روند پيشگيري از وقوع سرقت سرعت گرفته است .
وي هدفمند کردن گشت هاي پليس، اطلاع رساني مناسب و آموزش همگاني در بين جامعه هدف را از مواردي دانست که در اين توفيق ، نقش تأثير گذاري داشته است .
فرمانده انتظامي شهرستان ايلام با تأکيد بر توجه به پيشگيري اجتماعي گفت: رعايت برخي مسائل توسط اصناف و بازاريان و خانواده ها مي تواند از وقوع بسياري سرقت ها پيشگيري کند.
سرهنگ پيري گفت: امنيت يک مقوله اجتماعي بوده و تنها از طريق مشارکت مردم مي توان امنيت اجتماعي پايدار را تحقق بخشيد.

صدا و سيما پشتيبان خوبي براي نيروي انتظامي در حوزه پيشگيري از جرم است
فرمانده انتظامي استان ايلام در ديدار با مدير کل صدا و سيماي مرکز ايلام گفت: صدا و سيما پشتيبان خوبي براي ناجا در حوزه پيشگيري از جرم است .
به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "علي دولتي "در اين ديدار که صبح امروز اول شهريور ماه انجام شد ، گفت: فعاليت هاي رسانه اي صدا و سيما به خوبي توانسته است مکمل و تقويت کننده اقدامات پليس در پيشگيري از جرم و کنترل آسيب هاي اجتماعي باشد .
وي با تأکيد بر اينکه سياست ناجا حفظ تعامل با نهادهاي فرهنگي به ويژه صدا و سيماست گفت: رسانه ملي بهترين و مهمترين ابزار براي ارتقاء احساس امنيت در جامعه است .
فرمانده انتظامي استان ايلام نقش صدا و سيما را در افزايش ضريت اعتماد عمومي و ارتقاء احساس امنيت بسيار مهم خواند و گفت: صدا و سيما به عنوان سربازان جبهه فرهنگي کشور حافظ مرزهاي اعتقادي و فرهنگي جامه است .
وي تصريح کرد: برقراري و حفظ امنيت مأموريتي خطير است که نيروي انتظامي به تنهايي در اين مأموريت موفق نخواهد شد بلکه نياز به همراهي ساير نهادها دارد و در اين ميان صدا و سيما مي توانند با نقش آفريني درست و به موقع خود تأثير بسزايي در افزايش نظم و امنيت جامعه داشته باشند.
سردار دولتي با قدرداني از همراهي و تعامل خوب صدا و سيماي مرکز استان با نيروي انتظامي به برنامه هاي هفته ناجا اشاره کرد و گفت: انتظامي استان ايلام توانسته است با اين همراهي و تعامل خوب صدا و سيما طي سه سال اخير رتبه برتر را در هفته ناجا کسب نمايد.
بهترين فرهنگ سازي رسانه است
عليرضا شيروي مدير کل صدا و سيماي مرکز ايلام در اين نشست با تأکيد بر اينکه رسانه ملي در استان ايلام به عنوان سربازان جبهه فرهنگ تمام قد در اختيار پليس قرار دارد گفت: بهترين مدل براي فرهنگ سازي استفاده از ظرفيت رسانه است .
وي توسعه استان در زمينه هاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي را در گرو وجود امنيت اجتماعي پايدار خواند و گفت: صدا و سيما مصمم است با تهيه برنامه هاي فاخر و ارزشمند به توسعه امنيت پايدار سرعت بخشد .
مدير کل صدا و سيماي مرکز ايلام با تأکيد بر آمادگي کامل براي پوشش خبري مناسب برنامه هاي نيروي انتظامي در هفته ناجا گفت: همکاري پليس و صدا و سيما مي تواند در پيشبرد قانون مداري در جامعه و کاهش جرايم تأثيرگذار باشد .
گفتني است در اين نشست تعاملي روساي عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات به همراه تعدادي از معاونان دو سازمان نيز حضور داستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار