کد خبر: ۸۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 25 August 2015


نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از افتتاح 80 پروژه عمرانی هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت در شفت خبر داد.
خبرگزاری فارس: افتتاح 80 پروژه عمرانی در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، ناصر عاشوری دوشنبه شب در مراسم افتتاح پل آب‌نمای روستای سفیدمزگی این شهرستان با اشاره به اینکه امام (ره) با رهبری خود به ملت ایران عزت و بزرگی در دنیا داده است اظهار کرد: امام (ره) بسیاری از موضوع‌های دینی که برای ما مبهم بود را تفسیر و تبیین کرد.

وی بر پرهیز از اختلاف در جامعه تاکید کرد و افزود: امام (ره) اسلام ناب محمدی (ص) و در کنار همدیگر زندگی کردن را به ما آموخت.

عاشوری به احداث پل آب‌نمای روستای سفیدمزگی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگارهای امام (ره) است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای عمران، آبادانی و احداث مسکن برای محرومان تلاش می‌کند، تصریح کرد: انقلابی در احداث مسکن روستایی کشور ایجاد شده است.

وی به بهسازی بسیاری از خانه‌های محرومان در روستاها اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده است.

عاشوری با اشاره به اینکه در حوزه روستایی بهسازی انجام شده است، بیان کرد: صدور سند مالکیت از حرکت‌های انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای روستائیان است.

نماینده مردم فومن و شفت در ادامه از افتتاح 80 پروژه عمرانی هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت در شفت خبر داد و اظهار کرد: تمام دولت‌ها مکلف هستند روستاها را آباد کنند.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 20 خانوار گیلان تا دو سال آینده گازدار می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مدت 30 سال گذشته 50 درصد از روستاهای شفت گازدار شدند و در دو سال آینده 50 درصد از روستاهای باقی‌مانده در این شهرستان گازدار می‌شوند.

به گزارش فارس، هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی شهرستان شفت، پل آب‌نمای روستای سفیدمزگی و گازرسانی به روستاهای این شهرستان با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار