استاندار کرمانشاه از احداث موزه دفاع مقدس به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با هزینه پیش بینی شده ۶۰ میلیاردتومان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 03 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه درجلسه موزه دفاع مقدس که به ریاست استاندارکرمانشاه در سالن شهدای دولت برگزار شد. هوشنگ بازوند با بیان اینکه کرمانشاه نماد مقاومت بوده و بار جنگ را به دوش کشیده بیان کرد: احداث موزه دفاع مقدس در استان لازم بوده و تصمیم احداث آن حدود یک ماه و نیم پیش اتخاذ شده است. نقشه موزه دفاع مقدس در مساحت ۱۸ هزار مترمربع و پیش بینی مالی ۶۰ میلیارد تومان تا خرداد سال ۱۴۰۰ احداث خواهد شد. که مشاور پروژه انتخاب و به دنبال پیمانکار قدر هستیم تا سازه این پروژه را احداث کند. 

وی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان در استان باید برای احداث این موزه مشارکت لازم را داشته باشند.

مهرداد سالاری در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و همکاری دهیاران در روستاها و نیز مسئولین در شهر و انجام اقدامات مناسب و همکاری مردم در نظافت و کاهش محل تجمعات اظهار داشت: این جلسه پیرو جلسات قبل احداث موزه دفاع مقدس بوده و بنابر مشارکت دستگاه های خدمات رسان استان می باشد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان تاکنون مراحل کار متوقف نشده و تایید نهایی طرح به تهران تحویل خواهد شد اما به صورت همزمان تجهیز کارگاه برای پیشبرد پروژه انجام می شود. در این پروژه تجهیز کارگاه برعهده سپاه بوده اما باید تمامی فضاهای مورد نیاز و نه بخشی از آن تجهیز کارگاهی شود. همچنین مشکل ما در بحث تامین آب بوده همانطور که قبلا اشاره شده ابتدا برق و آب و فاصلاب این مروزه باید‌ به صورت موقت اجرا و سپس زیرساخت های دائمی آن احداث شود.

سالاری تصریح کرد: با تایید نهایی طرح و نقشه سطح بندی از تهران و تایید نقشه دیوار کشی شهرداری تا هفته آینده، عملیات اجرایی آن شروع می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار