مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون، از راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بلیط همزمان با شیوع بیماری ویروس کرونا در این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،صامت اجرایی با بیان اینکه بیستون از ارزشمندترین محوطه های باستانی در کشور و یکی از مقاصد مهم تاریخی در دنیا است، اظهارداشت: هر ساله در آستانه عید نوروز تجمع ها و صف های طولانی برای تهیه بلیط در مبادی ورودی بیستون شکل می گیرد.

او افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا، تصمیم به راه اندازی سامانه فروش بلیط اینترنتی برای سهولت و تسهیل در تهیه بلیط گردشگران در میراث جهانی بیستون گرفتیم.

اجرایی در ادامه نحوه تهیه بلیط برای بازدید از محوطه میراث جهانی بیستون را مشروط بر نصب اپلیکیشن تاپ عنوان کرد و تصریح کرد: برای دسترسی آسان گردشگران، اینفوگرافی تهیه بلیط و پرداخت مالی در این اپلیکیشن بارگزاری شده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون اظهار داشت: راه اندازی این سامانه در جهت مقابله با کرونا و هرگونه تجمع در ورودی محوطه تاریخی بوده است.

بیستون در استان کرمانشاه مجموعه ای است از آثار دوران پیش از تاریخ تا دوران اسلامی، آثاری همچون کتبیه جهانی داریوش بزرگ، مجسمه هرکول، بقایای سد و پل ساسانی، سراب بیستون، بناهای ایلخانی، بناهای صفوی، غارهای باستانی، نقش برجسته گودرز دوم و بلاش، کارونسرای شاه عباسی و … که در کنار هم یکی از غنی ترین و معتبر ترین محوطه های تاریخی جهان را تشکیل داده اند.
در استان کرمانشاه تاکنون ۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا که یک نفر آنها جان باخته است، در کشور نیز یک هزار و ۵۰۱ نفر به آن مبتلا و ۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار