فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیه الله(عج) شیراز گفت: تیم اطلاعات عملیات قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر این ناحیه، اقلام بهداشتی احتکار شده در برخی داروخانه‌های شهر شیراز را کشف کرد.
کد خبر: ۸۲۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 05 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ دوم پاسدار مجید علی‌پور با بیان اینکه این اقلام در چند داروخانه شهر شیراز احتکار شده بود، افزود: تیم اطلاعات عملیات قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه بقیه‌الله(ع) شیراز در یک مراقبت شبانه به مدت سه روز اقدام به شناسایی اقلام احتکار شده بهداشتی در چند داروخانه کرد که این اقلام با هماهنگی تعزیرات و قاضی ویژه به دستگاه‌های ذیربط تحویل داده شد.
وی ادامه داد: اقلام کشف شده شامل ۵۰ هزار دستکش بهداشتی، ۲۵ هزار ماسک، هشت کارتن دستکش، ۵۰ کارتون الکل بهداشتی، ۳۰ کارتن مایع ضد عفونی دست و ۱۰۰ لیتر الکل ضدعفونی است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: همچنین دوانبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان نیز کشف و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است. همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
بنا بر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتلای ۴۹ نفر در فارس به کرونا قطعی شده است که تاکنون ۲ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار