استاندار مرکزی:
آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۲۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 05 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری را تبریک گفت. 

متن پیام بدین شرح است:

                                                                                                  باسمه تعالی
چهاردهم اسفندماه گرامیداشت «سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)» و هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، نهادی که پیام آور حفظ کرامت انسانی و مصداق بارز ترویج احسان و نیکوکاری در کشور است .

كمیته امداد امام خمینی بعنوانی یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی  بازوی توانمند دولت و نظام  در کمک  به محرومان جامعه و پشتوانه‌ای مطمئن برای اجرای برنامه‌های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی  است که توانسته در  جهت حفظ کرامت خانواده  و محرومیت زدایی کارنامه درخشانی برجای گذارد.

هفته احسان و نیکوکاری جلوه گاه یکدلی و نوع دوستی ملت بزرگ ایران اسلامی و فرصتی برای یادآوری مهم ترین رکن انسانیت و مسلمانی ما؛ یعنی کمک به نیازمندان است که بی شک مردم عزیز ما همانگونه که تاکنون پيشتازي خود در اقدامات خداپسندانه را به اثبات رسانده‌اند بار دیگر با مشاركت خالصانه در كمك به همنوعان، همدلي و نوع دوستی خود را به نمايش خواهند گذاشت.

اینجانب زحمات تلاشگران کمیته امداد امام خمینی (ره) را ارج نهاده، روز احسان و نیکوکاری را به همه نیکوکاران و خیرین کشور و استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از در گاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق خواستارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار