معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان مطرح کرد؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان درباره منشاء ورود ویروس کرونا به استان کرمان که تا عصر چهارشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۵ نفر را مبتلا کرده است، گفت که با گزارش از بیماران مثبت به کرونا ردّ پای سفرها و ارتباطات مختلف بین شهرها را به عنوان یک راه انتقال این ویروس در استان کرمان مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 08 March 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، دکتر سیدوحید احمدی طباطبایی، عصر چهارشنبه در این‌باره توضیح داد: «با گزارش از بیماران مبتلا به کرونا، ردّ پای سفرها و ارتباطات مختلف بین شهرها را به عنوان یک راه انتقال این ویروس در استان کرمان را رصد می‌کنیم».

وی همچنین، درباره‌ی انتشار مطلبی در فضای مجازی کرمان مبنی بر ابتلای یکی از دندانپزشکان معروف شهر کرمان به کرونا گفت: «یکی از دندانپزشکان شهر کرمان به دلیل علائم شبیه به کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند اما هنوز نتیجه تست تشخیص کرونا وی اعلام نشده است و فعلا تحت درمان هستند».

وی اظهار کرد: «با مثبت اعلام شدن نتیجه‌ی تست آزمایش تشخیص کرونا پنج نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در استان کرمان به ۱۵ نفر رسید».

احمدی‌طباطبایی با بیان اینکه هم اکنون یکی از مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان رفسنجان در بخش ICU بیمارستان هستند، ادامه داد: «یکی از بیماران مبتلا به کرونا در روزهای گذشته که کمی حال‌شان وخیم شده بود، وضعیت‌شان بهبود پیدا کرده و به بخش ایزوله تنفسی منتقل شده‌اند». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار